استخر بادی

استخر بادی کودک بست وی مدل 51080

از {{model.count}}

bestway inflatable pool model 51080

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک بست وی مدل 51080 یک محصول بادی بسیار جذاب و یک اسباب بازی مناسب برای کودکان بوده که از سری محصولات بادی بست وی می باشد و توانسته است تا به علت طراحی خاص و کیفیت بدنه بسیار خوب به یکی از استخر بادی های محبوب و پر فروش شرکت بست وی تبدیل شود. برای اطلاع از جزئیات بیشتر این استخر بادی کودک در ادامه به مشخصات بیشتر آن خواهیم پرداخت.

استخر بادی کودک بست وی مدل 51080 از سری تولیدات شرکت بست وی می باشد که این کمپای از معتبر ترین تولید کنندگان محصولات بادی در دنیا می باشد که توانسته است تا با تولید محصولات بادی متنوع جایگاه خوبی را در بازار محصولات بادی تصاحب کرده و محصولات متعددی را به دست تمامی افراد در دنیا برساند. این بار شرکت بست وی دست به تولید یک استخر بادی بسیار زیبا با طراحی منحصر به فرد زده است که در سال 2020 این محصول توانست تا رکورد فروش را زده و به یکی از استخر بادی های پر فروش این کمپانی تبدیل شود.

استخر بادی کودک بست وی دارای طراحی سفینه ای شکل بوده که برای کودکان از جذابیت بالایی برخوردار می باشد. این استخر بادی طرح سفینه بست وی همانند اکثر محصولات بادی این شرکت و شرکت اینتکس تولید شده از وینیل می باشد. وینیل و یا همان PVC متریالی بوده که مناسب ترین گزینه برای ساخت محصولات بادی به شمار رفته و از مقاومت بالایی در برابر تابش مستقیم خورشید و انواع دمای آب برخوردار است. قسمت کف این استخر به صورت دو لایه بوده و از آپشن کف بادشو برخوردار نمی باشد. چرا که ظرفیت آب بالایی داشته و در صورت بادشو بودن صدمه های زیادی به قسمت کف استخر وارد خواهد شد.

این محصول دارای ابعادی از جمله قطر: 152 سانتی متر و ارتفاع: 43 سانتی متر می باشد. ظرفیت آب آن نیز 512 لیتر بوده و وزن بسته بندی استخر 2 کیلوگرم است. با توجه به وزن مناسب و ابعادی که این استخر در حالت جمع شده دارد می توان به راحتی و بدون هیچگونه اشغال فضایی با خود آن را به هر مکانی برد تا کودکان را از داشتن همچین وسیله نشاط آور و سرگرم کننده ای بهره مند ساخت. شما می توانید این استخر بادی کودک بست وی را با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش از فروشگاه محصولات بادی مستر اینتکس، اولین نمایندگی اینتکس در ایران خریداری بفرمایید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

قطر
152 سانتی متر
ارتفاع
43 سانتی متر
ظرفیت آب
512 لیتر
وزن بسته بندی
2 کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...