استخر بادی

استخر بادی کودک بست وی مدل 51042

از {{model.count}}

bestway 51042 kids pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک بست وی با قطر 170 سانتی متر از سری استخر های تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که در سال 2019-2020 روانه بازار شد. این استخر دارای عمق بالایی بوده و قابل استفاده برای جوانان نیز می باشد. در ادامه می توانید جزئیات بیشتری از این استخر بادی کودک را مشاهده بفرمایید.

استخر بادی کودک بست وی مدل 51042 یک محصول با کیفیت و بسیار زیبا می باشد که توسط شرکت بست وی که یکی از زیر مجموعه های شرکت اینتکس است تولید شده است. این محصول از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به مدل 51043 دارد اما از لحاظ ابعاد با یکدیگر تفاوت دارند. این استخر دارای بدنه ای از جنس PVC است. PVC که با نام دیگر وینیل نیز در دنیا شناخته می شود متریالی بوده که مقاومت بالایی در برابر فشار آب دورن استخر، انواع دمای آب و تابش مستقیم خورشید دارد.

می توان گفت که تقریبا تمامی کمپانی های تولید کننده محصولات بادی در دنیا از این متریال برای ساخت محصولات بادی خود اعم از استخر بادی، قایق بادی، تشک بادی و ... استفاده می کنند. تنها مشکلی که می تواند برای این متریال به وجود بیاید سوراخ شدن است که شما می توانید با رعایت چند سری از نکات از بروز همچین مشکلی جلوگیری بنمایید. این محصول در ابعادی همانند قطر: 170 سانتی متر و ارتفاع: 53 سانتی متر طراحی و تولید شده است. ارتفاع آن به گونه ای بوده که مناسب برای نوجوانان نیز می باشد و آن ها هم می توانند همانند کودکان درون این استخر بادی به آبتنی بپردازند.

این محصول یک گزینه بسیار مناسب برای تفریحات کودکان در فصل تابستان محسوب شده که به وسیله آن می توانند اوقات بسیار خوشی را به همراه دوستان خود سپری کنند. شما می توانید این استخر بادی را با قیمتی مناسب و خدمات پس از فروش از فروشگاه محصولات بادی اینتکس مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری بفرمایید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در شرکت مستر اینتکس تماس حاصل بنمایید.

قطر
170 سانتی متر
ارتفاع
53 سانتی متر
ظرفیت آب
697 لیتر
وزن بسته بندی
2.6 کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...