استخر بادی

استخر بادی کودک بست وی مدل 51033

از {{model.count}}

bestway 51033 child inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک بست وی با قطر 70 سانتی متر از کوچکترین استخر بادی گرد تولید شده با کف بادشو برای کودکان زیر 3 سال جهت تفریحات آبی و حتی استحمام در حمام بوده که در دو رنگبندی با وزن سبک و قیمت ارزان توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

استخر بادی کودک بست وی مدل 51033 کوچکترین استخر بادی تولید شده با طراحی بدنه گرد توسط شرکت بست وی بوده که برای تفریحات آبی و حتی استحمام کودکان به عنوان وان بادی عرضه شده است. این محصول دارای دو رنگبندی صورتی و آبی بوده و با توجه به ابعاد راه اندازی شده (قطر: 70 سانتی متر ، ارتفاع: 30 سانتی متر) خود مناسب استفاده کودکان زیر 3 سال خواهد بود بنابراین کاملا جنبه تفریحی خواهد داشت. با توجه به این ابعاد ظرفیت آب استخر بادی کوچک بست وی برابر با 43 لیتر بوده که به سرعت توسط یک فشار آب عادی پر خواهد شد. از مهمترین ویژگی در طراحی بدنه می توان به ساختار دیواره سه لایه و کف بادشو اشاره کرد. هر لایه از دیواره بدنه توسط یک دریچه باد مجزا و قسمت کف نیز به وسیله دریچه ای جداگانه راه اندازی خواهد شد. استفاده از کف بادشو باعث می شود تا محلی نرم و راحت برای نشستن فرزندان شما ایجاد کند از همین رو نیازی به استفاده از زیرانداز های ضخیم مانند تاتامی نخواهد بود.

جنس و متریال تمام قسمت های بدنه از پلاستیک PVC وینیل بوده که از روکش شفاف برخوردار است از همین رو زیبایی خاصی به این استخر بادی خانگی ساده کودک بخشیده است. متریالی که در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده و در برابر نور آفتاب نیز آسیبی نخواهد دید بنابراین می توان با خیالی آسوده در فضای باز نیز استفاده نمود. این محصول توسط کوچکترین پمپ باد محصولات بادی قابل راه اندازی بوده از همین رو نیازی به هزینه های بالا برای خرید پمپ باد نخواهد بود. برای خرید استخر بادی کودک گرد بست وی با کف بادشو کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را به دو روش اینترنتی و یا تلفنی ثبت کنید.

استخر بادی یک وسیله بسیار کاربردی برای کودکان می باشد، با خرید استخر بادی یک تفریح بسیار شاد و مهیج برای کودکتان مهیا کرده اید و کودک شما می تواند از آن برای آب تنی، وان بادی حمام، استخر توپ رنگی استفاده کند. البته برخی از این استخر ها قابلیت استفاده چند منظوره را دارند که در ادامه توضیجات بیشتری را راجع به انواع استخر ها به شما خواهیم داد. این روزها خرید استخر بادی یک موضوع بسیار مهم برای والدین شده است و همچنین این محصول محبوبیب بالایی در بین کودکان کسب کرده است که به همین دلیل شرکت های تولید کننده انواع استخر بادی که بزرگترین آنها بست وی و اینتکس می باشند.

استخر بادی های متنوعی را با ابعاد مختلف تولید کرده اند. این استخر بادی ساخت برند بست وی می باشد، همانطور که گفته شد بست وی یکی از تولید کنندگان بزرگ استخر بادی و همچنین لوازم بادی می باشد که در این زمینه محصولات متنوعی را تولید کرده است. در این مطلب قصد داریم تا یکی از پر فروش ترین و یکی از ارزان ترین استخر بادی کودک موجود در بازار را برای شما مورد نقد و بررسی و توضیحات تکمیلی قرار دهیم.


طراحی و ساخت استخر بادی کودک بست وی مدل 51033

این استخر بادی کودک دارای طراحی گرد شکل است که این طراحی در بین استخر بادی ها بسیار مرسوم می باشد، زیرا ساختار گرد این امکان را به شما میدهد که بتوانید به راحتی از این محصول در هر مکانی استفاده کنید. ساختار کلی این استخر بادی به صورت سه رینگی است که هر رینگ توسط چسب به رینگ دیگر متصل می شود و هر رینگ به صورت جداگانه نسبت به یک دیگر باد می شود که یک مزیت بسیار عالی برای استخر بادی کودک محسوب می شود. هر لایه بدنه این استخر به لایه دیگر توسط چسب پرسی متصل شده است. شایان ذکر است که کف این محصول به صورت باد شو ساخته شده است که در هنگام استفاده کودک شما احساس راحتی میکند. این استخر بادی کودک بست وی در دو رنگ زیبا، آبی و صورتی تولید شده است که نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب میکند.


جنس بدنه استخر بادی گرد کودک بست وی مدل 51033

بست وی یکی از بزرگترین تولیدکننده های استخر بادی می باشد که در تولید محصولات خود از بهترین مواد اولیه استفاده میکند، همانطور که گفته شد این محصول در بین کودکان محبوبیت بسیار بالایی دارد و از همین رو اینتکس و بست وی بهترین متریال که ضد حساسیت و ضد بو هستند را برای تولید محصولات خود استفاده میکنند. پی وی سی استفاده شده در ساخت این محصول قابلیت تعمیر نیز دارد و البته این محصول دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و آسیب دیدگی از خودش نشان میدهد ولی در اثر برخورد با شی تیز آسیب میبند که قابل تعمیر و عیب یابی می باشد. کف این محصول نیز از پی وی سی ویینل ساخته شده است.


ابعاد استخر بادی کودک گرد بست وی مدل 51033

یکی از مهم ترین فاکتور ها در هنگام خرید استخر بادی ابعاد آن می باشد، زیرا باید نسبت به ابعاد و اندازه فضای موجود استخر بادی تهیه می شود، ابعاد این استخر بادی کودک برابر است با 70 سانتی متر به قطر و ارتقاعی برابر با 30 سانتی متر که ابعاد مناسبی برای استخر بادی کودک می باشد، شایان ذکر است که این محصول قابلیت استفاده در حمام به عنوان وان حمام و یا استخر توپ نیز دارد. میزان گنجایش آب این استخر بادی کودک بست وی نیز براب با 43 لیتر می باشد. از مزیت های این استخر بادی کودک می توان به وزن سبک آن گفت که به راحتی قابل جا به جایی می باشد. ابعاد بسته بندی این محصول بسیار کم می باشد و به راحتی قابل جابجایی و یا می توانید آن را در جعبه بسته بندی اش مجددا قرار دهید.


خرید استخر بادی کودک بست وی مدل 51033

برای خرید و استعلام قیمت استخر بادی کودک بست وی می توانید از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. نمایندگی اینتکس مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند و همچنین سفارشات خود را به سراسر کشور ارسال میکند. نمانیدگی اینتکس مستر اینتکس مرکز تعمیرات محصولات بادی نیز راه اندازی کرده است.

قطر
70 سانتی متر
ارتفاع
30 سانتی متر
ظرفیت آب
43 لیتر
وزن
450 گرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
دارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای رنگبندی مختلف
دارای بدنه با سه دریچه بادشو
مناسب سنین زیر 3 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...