استخر بادی

استخر بادی کودک بست وی مدل 51027

از {{model.count}}

bestway 51027 kids pool

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک بست وی طراحی شده در سه رنگ آبی، سبز و قرمز از سری تولیدات شرکت bestway می باشد. این استخر بادی بچه گانه به صورت دایره ای شکل طراحی شده و جنس بدنه آن از وینیل است. ابعاد آن نیز 183 × 33 سانتی متر می باشد. در ادامه می توانید مشخصات دقیق تر این محصول را مشاهده بفرمایید.

استخر بادی کودک بست وی مدل 51027 یکی از محصولات بادی جذاب و بسیار دوست داشتنی bestway می باشد که به تازگی روانه بازار شده است. این استخر به دلیل کیفیت بدنه بسیار عالی و طراحی ساده و ابعاد مناسبی که دارد توانسته است تا توجه بسیاری از افراد را به خود جلب بنماید. و به یکی از محصولات پر فروش در بازار محصولات بادی تبدیل شود. این استخر بادی بچه گانه در سه رنگ آبی، قرمز و سبز تولید گردیده است. این محصول یکی از گزینه های مناسب برای هدیه دادن به کودکان و نوجوانان بوده که آن ها می توانند به وسیله این محصول به تفریحات پر از نشاط و پر تحرک بپردازند. ساختار کلی این محصول نیز به صورت دایره ای شکل طراحی گردیده است.

استخر بادی بست وی که یکی از کمپانی های بزرگ تولید محصولات بادی می باشد، این استخر را به به کار گیری وینیل در قسمت بدنه آن تولید کرده است. وینیل یک متریال شبیه به پلاستیک بوده که دارای مقاومت بیشتری نسبت به پلاستیک می باشد و می تواند مقاومت خوبی از خود در مقابل نور خورشید نشان دهد. این امر سبب می شود تا مدت زمان طولانی ای از آن استفاده نمود. قسمت کف استخر نیز به صورت تک لایه تولید شده است. تک لایه بودن کف آن به این دلیل است که چون حجم آب زیادی را این استخر می گیرد، دیگر مشکلی از بابت محدودیت تحمل وزن ندارد. دیواره داخلی و بیرونی محصول یک شکل بوده ولی قسمت کف آن به رنگ روشن تری می باشد.

این استخر بادی بچگانه دارای قطر: 183 سانتی متر و ارتفاع: 33 سانتی متر می باشد. ابعاد آن به گونه ای بوده که مناسب برای استفاده کودکان و نوجوانان می باشد و می توانند به راحتی به همراه دوستان خود به آبتنی بپردازند. از این محصول می توان در حیاط منزل، پشت بام و یا بالکن استفاده نمود. همچنین در فصول سر سال نیز قابل استفاده به عنوان استخر توپ درون اتاق کودک می باشد. شما می توانید این استخر بادی کودک را از فروشگاه استخر بادی مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری بنمایید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت راهنمایی در مورد خرید استخر بادی و اطلاع از قیمت استخر بادی با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

قطر
183 سانتی متر
ارتفاع
33 سانتی متر
ظرفیت آب
480 لیتر
وزن
2 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای رنگبندی آبی، سبز و قرمز
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...