استخر بادی

استخر بادی کودک بست وی مدل 51026

از {{model.count}}

bestway 51026 kiddie pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک بست وی مدل 51026 از سری استخر بادی های گرد ساخته شده توسط برند بست وی می باشد این استخر بادی دارای رنگ بندی مختلف است و از جنس پی وی سی مقاوم ساخته شده است، قطر این محصول برابر با 152 سانتی متر به قطر می باشد که مناسب برای استفاه کودکان و نوجوانان می باشد.

استخر بادی یکی از پر طرفدارترین محصولات بادی می باشد که اکثر افراد می توانند از آنها استفاده کنند، استخر بادی در ابعاد طرح های مختلفی ساخته شده است که عموما به دو دسته ، استخر بزرگسال و استخر کودک تقسیم می شود، که این استخر بادی مناسب برای استفاده کودکان می باشد، ابعاد این استخر بادی برابر است با 152 سانتی متر قطر و ارتفاعی برابر با 30 سانتی متر که با توجه به ابعاد ذکر شده استخر بادی می توانید از آن در حیاط منازل، بالکن و یا در خانه نیز استفاده کنید. شایان ذکر است که از این استخر بادی به عنوان وان بادی و یا استخر بادی توپ نیز مورد استفاده قرار میگرد.

استخر بادی کودک مدل 51026 ساخت برند بست وی می باشد، بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی می باشد که محصولاتی با کیفیی را تولید و روانه بازار کرده است، جنس بدنه این استخر بادی از پی وی سی ساخته شده است که دارای سه قسمت باد شو می باشد که هر کدام از آنها توسط یک دریچه ی باد جداگانه باد می شوند. استخر بادی بست وی همانطور که گفته شد دارای طراحی گرد است و همچنین در رنگ بندی های مختلفی ساخته شده است که در هنگام سفارش می توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

برای باد کردن استخر بادی بست وی می توانید از انواع پمپ باد موجود در فروشگاه مستر اینتکس استفاده کنید. گفتنی است که کف این محصول به صورت باد شو نیست و همچنین مقاومت بسیار بالایی دارد، پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول از مقاومت بسیار بالایی برخودار است و همچنین قابلیت تعمیر را به شما می دهد. برای خرید استخر بادی کودک بست وی مدل 51026 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که محصولات خود را به سه روش تلفنی، حضوری و اینترنتی بفروش می رساند.

قطر
۱۵۲ سانتی متر
ارتفاع
۳۰ سانتی متر
ظرفیت
۲۸۲ لیتر
وزن
۹۰۰ گرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...