استخر بادی

استخر بادی کودک بست وی مدل 51025

از {{model.count}}

intex 51025 child inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک بست وی با طراحی بدنه گرد از سبک ترین و ارزان ترین استخر بادی خانگی مناسب برای تفریحات آبی کودکان در فصول گرما. تولید شده در سه رنگبندی مختلف با قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ بادی عرضه شده در نمایندگی اینتکس

استخر بادی کودک بست وی تولید شده در سه رنگبندی مختلف یکی از سبک ترین و مقرون به صرفه ترین استخر بادی تفریحی تولید شده برای فصول گرما جهت استفاده برای سنین 3 سال محسوب می شود. داشتن سه رنگبندی مختلف باعث شده تا بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس سلایق خود افزایش دهد. ساختار بدنه اصلی و دیواره آن به صورت سه رینگ بادشو بوده که هر رینگ و حلقه بادشو متصل شده به هم توسط دریچه باد مجزا راه اندازی می شود. قسمت کف نیز به صورت ساده طراحی شده به همین دلیل در صورت استفاده در فضای باز بهتر است از یک زیرانداز مطمئن برای آن استفاده کنید. ابعاد راه اندازی شده استخر بادی فضای باز کودک برابر با (قطر: 122 سانتی متر ، ارتفاع: 25 سانتی متر) بوده که قادر است تا مقدار 167 لیتر آب را در خود جای دهد.

استخر بادی گرد کودک از متریال پلاستیک PVC وینیل طرح دار ساخته شده که در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم می باشد. این متریال بسیار سبک بوده و به هیچ عنوان نور آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد کرد. البته دقت داشته باشید که در صورت عدم استفاده از استخر بادی، آن را جمع کرده و در حالت پر شده در مقابل آفتاب قرار ندهید. با توجه به انعطاف بدنه بالا به راحتی امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر فراهم خواهد بود بنابراین در مسافرت ها نیز با کمترین اشغال فضا قابل حمل و استفاده می باشد. برای خرید استخر بادی کودک بست وی در سه رنگبندی مختلف کافیست به سایت نمایندگی اینتکس سایت مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

قطر
122 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
ظرفیت آب
167 لیتر
وزن
700 گرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای بدنه سه رینگ بادشو
مناسب کودکان زیر 3 سال
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
دارای سه رنگبندی مختلف

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...