استخر بادی

استخر بادی کودک بست وی مدل 51024

از {{model.count}}

bestway 51024 inflatable baby pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک رنگی بست وی مدل گرد، از ارزان ترین استخر بادی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که دارای سه رنگبندی مختلف می باشد. این محصول قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ بادی را نیز داشته و برای کودکان بالای 2 سال مناسب خواهد بود. محصولی با وزن سبک و حجم بسیار کم که امکان حمل و جا به جایی آن را با کمترین اشغال فضا به مصرف کنندگان خواهد داد.

استخر بادی کودک گرد بست وی مدل تک رنگ، از سبک ترین و مقرون به صرفه ترین استخر بادی تفریحی برای استفاده کودکان سنین بالای 2 سال بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این استخر در سه رنگبندی مختلف تولید شده و باعث افزایش بازه انتخاب مصرف کنندگان بر اساس سلایق خود شده است. بدنه اصلی شامل سه رینگ بادشو متصل به هم بوده که هر کدام به صورت مجزا توسط کوچکترین پمپ باد محصولات بادی قابل راه اندازی خواهند بود. کف استخر بادی بست وی نیز به صورت ساده طراحی شده است بنابراین برای استفاده در فضای باز بهتر است از یک زیرانداز برای آن استفاده نمایید.

استخر بادی گرد کودک دارای ابعاد باد شده (قطر: 102 سانتی متر، ارتفاع: 25 سانتی متر) بوده به همین دلیل می تواند تا 101 لیتر آب را در خود جای دهد. البته با توجه به ابعاد ذکر شده می توانید از این محصول به عنوان استخر توپ بادی نیز استفاده کنید. جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل دو لایه بوده که در برابر نور آفتاب، دما و فشار متفاوت آب مقاوم خواهد بود. این متریال وزن 600 گرمی داشته و به دلیل انعطاف بالا در ابعاد بسیار کوچکتری قابل جمع شدن خواهد بود تا در نتیجه به راحتی در مسافرت ها نیز قابل حمل باشد. برای خرید استخر بادی کودک مدل رنگی بست وی می توانید سفارش خود را به روش آنلاین و یا تلفنی در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

عرض
۱۰۲ سانتی متر
ارتفاع
۲۵ سانتی متر
ظرفیت
۱۰۱ لیتر
وزن
۶۰۰ گرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...