استخر بادی

استخر بادی کودک بست وی مدل 51009

از {{model.count}}

bestway 51009 inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک بست وی با طرح ماهی و ساختار گرد، یکی از مقرون به صرفه ترین و سبک ترین استخر بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی و حتی توپی کودکان در فصول گرما مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول بدنه ای با سه رینگ بادشو داشته و در حالت جمع شده بسیار کم حجم می باشد تا به راحتی در مسافرت ها حمل و استفاده شود.

استخر بادی کودک بست وی با طرح ماهی، در واقع سایز بزرگتر استخر بادی مدل 51008 بوده که جهت تفریحات آبی کودکان زیر 8 سال مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول از نظر متریال و طراحی دقیقا مشابه مدل کوچکتر خود بوده با این تفاوت که از ابعاد راه اندازی شده (قطر: 122 سانتی متر، ارتفاع: 25 سانتی متر) و همچنین ظرفیت آب 140 لیتر برخوردار است. با توجه به این ابعاد امکان استفاده از استخر مورد نظر به عنوان استخر توپ بادی نیز فراهم می باشد، بنابراین بهترین گزینه برای تفریحات تابستانی کودکان خواهد بود.

جنس و متریال ساخت استخر بادی گرد کودک از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که در برابر دمای متفاوت و فشار آب مقاوم می باشد. این متریال انعطاف پذیری بالایی داشته تا در ابعاد کوچکتری جمع شود. با توجه به وزن 750 گرمی خود، امکان حمل و جا به جایی آن بسیار راحت تر خواهد بود. گفتنی است که بدنه اصلی از ساختار سه رینگ بادشو بهره مند بوده و توسط کوچکترین پمپ باد محصولات بادی قابل راه اندازی می باشد. برای خرید استخر بادی کودک بست وی با طرح ماهی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

قطر
۱۲۲ سانتی متر
ارتفاع
۲۵ سانتی متر
ظرفیت
۱۴۰ لیتر
وزن
۷۵۰ گرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...