استخر بادی

استخر بادی کودک بست وی طرح Angry Birds مدل 96109

از {{model.count}}

bestway 96109 inflatable pool angry birds

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک بست وی طرح Angry Birds یکی از محصولات جذاب و دوست داشتنی شرکت bestway می باشد که به تازگی تولید شده است. این استخر بادی بزرگ، همانطور که از نام آن پیداست دارای طرح انیمیشن پرندگان خشمگین است و برای کودکان از جذابیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. این محصول تولید شده از وینیل و ابعاد آن نیز 200 × 150 × 51 سانتی متر می باشد. در ادامه توضیحات، اطلاعات دقیق تری را از استخر بادی بچگانه مشاهده خواهید کرد.

استخر بادی کودک بست وی طرح Angry Birds مدل 96109 یکی از محصولات بادی منحصر به فرد کمپانی bestway می باشد که در سال 2021 تولید و در بازار این دسته از محصولات عرضه شده است. این استخر با توجه به طراحی خاصی که داشت توانست تا فروش چشمگیری را تجربه کرده و به یکی از استخر بادی کودک های پر فروش این شرکت تبدیل شود. این استخر بادی عمیق از فرمی به شکب مستطیل برخوردار می باشد. رنگ بدنه آن ترکیبی از رنگ های آبی، سفید و قرمز می باشد.

قسمت کف استخر کودک به رنگ آبی بوده، دیواره داخلی استخر به رنگ سفید و لبه استخر نیز به رنگ قرمز می باشد. قسمت دیواره خارجی استخر بادی بچه گانه بست وی همانطور که در تصاوی قابل رویت است، از طرح بسیار زیبا و جذاب انیمیشن و بازی انگری بردز برخوردار بوده که این طرح برای کودکان بسیار جذاب می باشد. PVC، متریالی است که کمپانی بست وی از آن برای تولید این استخر بادی استفاده کرده است. این متریال در دنیا با نام وینیل نیز شناخته می شود. از خصوصیات آن می توان به مقاومت بالا در مقابل انواع دمای آب و همینطور تابش مستقیم خورشید اشاره داشت.

تنها موردی که نیاز است تا به آن توجه بسیاری شود این است که، از برخورد اجسام تیز با بدنه استخر بادی کودک بایستی جلوگیری شود. البته لازم به ذکر است که جای هیچگونه نگرانی نمی باشد. چرا که شرکت مستر اینتکس با ارائه خدمات پس از فروش، تمامی محصولات بادی را تعمیر می نماید. ابعادی که این استخر بادی بچگانه دارا می باشد تشکیل شده است از طول: 200 سانتی متر در عرض: 150 سانتی متر. این ابعاد به گونه ای بوده که استخر را قابل استفاده برای تمامی سنین، اعم از کودکان و بزرگسالان نموده است.

ارتفاع آن 51 سانتی متر بوده و ظرفیت آب استخر 890 لیتر می باشد. وزن سبک این محصول و ابعاد بسته بندی آن نیز به گونه ای می باشد که عمل حمل و جابجایی آن را برای افراد بسیار آسان نموده است. شما می توانید برای خرید انواع محصولات بادی، اطلاع از قیمت استخر بادی و یا راهنمایی های بیشتر و کسب اطلاعات درباره خرید استخر بادی با همکاران ما در فروشگاه مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

طول
200 سانتی متر
عرض
150 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
ظرفیت آب
890 لیتر
وزن
3.2 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...