استخر بادی

استخر بادی کودک بست وی طرح میکی موس مدل 91069

از {{model.count}}

bestway 91069 micky mouse inflatable kids pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک طرح میکی موس از سری استخر بادی بچه گانه های بست وی می باشد که می توانید مشخصات دقیق این محصول را در ادامه مشاهده بنمایید.

استخر بادی کودک بست وی طرح میکی موس مدل 91069 یکی از جذاب ترین و دوس داشتنی ترین استخر بادی های تولید شده توسط شرکت bestway می باشد که در سال 2020 روانه بازار شده است. این محصول به علت طراحی بسیار زیبا و خاصی که دارد توجه بسیاری از افراد را در بازار محصولات بادی جلب نمود. به سبب طراحی خاص و کیفیت بدنه عالی توانست تا فروش فوق العاده ای را در سال های 2020 و 2021 پشت سر بگذارد.

ساختار کلی این استخر بادی بچگانه به صورت دایره ای شکل است. دیواره آن به حالت رینگی سه عددی طراحی شده و بدنه آن نیز به رنگ صورتی می باشدو در قسمت دیواره خارجی استخر طرحی از کارتن میکی موس نقش بسته است. این مورد می تواند جذابیت بسیار زیادی را برای کودکان به همراه داشته باشد. یکی از مزیت های این استخر بادی بچه گانه این است که قابل استفاده به عنوان استخر توپ می باشد. همچنین شرکت بست وی یک پَک توپ پلاستیکی نیز درون بسته بندی این استخر قرار داده است. با وجود این قابلیت کودکان می توانند در فصل های سرد سال نیز از این محصول درون اتاق خود به عنوان استخر توپ بهره ببرند.

همانند دیگر محصولات بادی اینتکس و محصولات بادی بست وی این استخر کودک نیز دارای بدنه ای از جنس وینیل می باشد. وینیل در دنیا با نام دیگر PVC نیز شناخته می شود. این متریال از جمله متریال هایی بوده که مناسب ترین گزینه برای تولید محصولات بادی به شمار رفته و از مقاومت بسیار خوبی در مقابل تابش مستقیم خورشید و همینطور دوام بالا برخوردار می باشد. ابعاد آن تشکیل شده از قطر: 122 سانتی متر و ارتفاع: 25 سانتی متر است. این ارتفاع به گونه ای بوده که کاملا کم خطر بوده و قابل استفاده برای کودکان زیر 2 سال نیز می باشد. 

وزن این محصول 1.4 کیلوگرم است. این وزن موجب شده است تا عمل حمل و جابجایی استخر بسیار آسان شده و بتوان به راحتی آن را جابجا نمود. ظرفیت آب آن نیز تشکیل شده از 140 لیتر می باشد. شما می توانید برای خرید استخر بادی و همینطور اطلاع از قیمت استخر بادی از طریق سایت مستر اینتکس اقدام بنمایید. همچنین همکاران ما در نمایندگی اینتکس، آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه راهنمای خرید استخر بادی به شما می باشند.

قطر
122 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
ظرفیت آب
140 لیتر
وزن
1.4 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای توپ
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...