استخر بادی

استخر بادی کودک بست وی طرح مرد عنکبوتی مدل 98011

از {{model.count}}

bestway spider man kids pool 98011

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک بست وی طرح مرد عنکبوتی مدل 98011 از محصولات با کیفیت برند بست وی می باشد که توسط شرکت مستر اینتکس، نمایندگی محصولات بادی اینتکس عرضه شده است. این محصول مناسب برای استفاده کودکان می باشد که دارای بدنه ای با کیفیت و مقاومت بالا بوده و می تواند یک انتخاب مناسب برای تفریحات کودکان شما باشد.

استخر بادی کودک بست وی طرح مرد عنکبوتی یکی از محصولات جذاب و پرطرفدار کمپانی بست وی می باشد که به دلیل داشتن طراحی ویژه و برگرفته شده از Spider Man شخصیت محبوب دنیای انیمیشن و فیلم، توانسته است توجه بسیاری از کودکان را به خود جلب کند. بدنه با کیفیت ساخته شده از پی وی سی وینیل و مقاوم در برابر فشار آب و ضربه های کودکان در هنگام تفریح، یکی از نقاط مثبت این استخر بادی کودک بشمار می رود. ابعاد استاندارد این استخر بادی نیز به شما این امکان راه خواهد داد تا بتوانید از این محصول در مکان های مختلف اعم از حیاط، تراس و یا بالکن استفاده نمایید و در اکثر مواقع مشتریان با مشکل کمبود فضا روبرو نمی شوند.

در این بین می توان به وزن کم استخر بادی بست وی نیز اشاره نموده که به شما در جابجایی ساده تر محصول کمک خواهد نمود و به کمک این ویژگی می توانید یک استخر پرتابل در اختیار داشته باشید و حتی در مسافرت های خود نیز از این استخر بادی استفاده نمایید. ظرفیت آب ۴۵۰ لیتری محصول نیز به شما این امکان را می دهد تا به سادگی و در کوتاهترین زمان ممکن استخر را پر از آب نموده و پس از استفاده نیز آن را خالی نمایید. در صورت نیاز اطلاعات بیشتر درباره این استخر بادی بست وی و یا محصولات دیگر می توانید با مشاورین فروش شرکت اینتکس تماس برقرار نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

طول
201 سانتی متر
عرض
150 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
ظرفیت آب
450 لیتر
وزن
3.5 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
طراحی جذاب
کیفیت بالای بدنه
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...