استخر بادی

استخر بادی کودک با کف بادشو بست وی مدل 51116

از {{model.count}}

bestway 51116 child inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک با کف بادشو از کوچکترین و سبک ترین استخر بادی تفریحی تولید شده برای کودکان در فضای باز و بسته بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این استخر بادی بدنه ای مقاوم و کف نرم داشته تا فرزندان شما امکان تکیه دادن و نشستن راحت را داشته باشند. این محصول قابل استفاده به عنوان وان بادی نیز بوده و در رنگبندی مختلف تولید شده است.

استخر بادی کف بادشو کودک محصولی مقرون به صرفه و سبک از شرکت بست وی برای تفریحات آبی کودکان زیر 3 سال در فضای باز و بسته می باشد. این استخر بادی طراحی بدنه مربعی شکل داشته و دارای رنگبندی مختلف برای افزایش بازه انتخاب فرزندان شما بر اساس سلایق خود می باشد. ساختار بدنه دو جداره آن به همراه کف بادشو توسط دریچه باد مجزا محلی نرم و راحت برای نشستن و تکیه دادن ایجاد کرده به همین دلیل نه تنها به عنوان استخر بادی بلکه کاربرد وان بادی را نیز جهت استحمام کودکان همراه با تفریح خواهد داشت. در قسمت کف یک دریچه تخلیه آب نیز قرار داده شده تا کار را برای تعویض آب راحت تر کند.

استخر بادی کم عمق کودک بست وی ساخته شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که مقاومت خوبی را در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب ایجاد خواهد کرد. متریالی که در عین حال وزن سبک و انعطاف بالایی داشته به همین دلیل به راحتی در ابعاد کوچکتر قابل جمع شدن خواهد بود. این محصول دارای قابلیت تعمیر نیز بوده تا در صورت آسیب های وارد شده قابل ترمیم و استفاده مجدد باشد. برای خرید استخر بادی کودک با کف بادشو بست وی کافیست به روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در سایت فروشگاه نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

طول
86 سانتی متر
عرض
86 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
ظرفیت آب
33 لیتر
وزن
1 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
دارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای رنگبندی مختلف
قابل استفاده به عنوان وان بادی
مناسب سنین زیر 3 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...