استخر بادی

استخر بادی کودک با آبپاش بست وی مدل 53081

از {{model.count}}

bestway 53081 child inflatable pool with sprinkler

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک با آبپاش بادی سرخود محصولی جدید از شرکت بست وی با طراحی بدنه گرد یکی از انواع استخر بادی تفریحی تابستانی محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. بدنه این استخر بادی به صورت سه رینگی بوده و توسط سه دریچه باد راه اندازی می شود. استخر بادی ارزان کودک بست وی مناسب برای سنین 3 تا 6 سال بوده و قابل استفاده به عنوان استخر توپ بادی نیز خواهد بود.

استخر بادی کودک با طرح ایموجی محصولی تفریحی تولید شده توسط شرکت بست وی برای تفریحات آبی تابستانی می باشد. این استخر بادی نه تنها به عنوان استخر آب بلکه به منظور استخر توپ بادی نیز برای کودکان 3 تا 6 سال قابل استفاده خواهد بود. طراحی و ساختار بدنه اصلی به صورت گرد بوده و از یک عروسک بادی طرح ایموجی متصل به بدنه اصلی برخوردار است. این عروسک بادی روی خود یک آبپاش سرخود داشته که از قسمت بیرونی به یک جریان آب متصل شده و آب را به داخل استخر اسپری می کند. بدنه اصلی نیز توسط سه دریچه باد مجزا به دلیل ساختار سه رینگی خود راه اندازی می شود.

استخر بادی تابستانی کودک با ابعاد 165 در 144 در 69 سانتی متر قادر است به مقدار 282 لیتر آب را در درون خود جای دهد. بدنه اصلی ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل بوده که بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کرده است به همین دلیل در برابر فشار و دمای متفاوت آب و همچنین نور آفتاب مقاوم خواهد بود. با توجه به انعطاف پذیری بالای بدنه به راحتی در ابعاد کوچکی جمع شده و در مسافرت ها نیز قابل استفاده خواهد بود. برای خرید استخر بادی کودک با آبپاش بادی بست وی کافیست به سایت فروشگاه نمایندگی اینتکس تهران مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
165 سانتی متر
عرض
144 سانتی متر
ارتفاع
69 سانتی متر
ظرفیت آب
282 لیتر
وزن
1.3 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای بدنه سه رینگی
دارای آبپاش بادشو سرخود
مناسب سنین 3 تا 6 سال
قابل استفاده به عنوان استخر توپ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...