استخر بادی

استخر بادی کودک اینتکس مدل 59431

از {{model.count}}

intex 59431 child inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک در طرح میوه های استوایی یکی از کوچکترین استخر بادی تولید شده برای تفریحات آبی کودکان در فصول گرما بوده توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این استخر بادی بدنه ای با ساختار سه رینگ بادشو به هم متصل شده داشته و دارای وزن سبک و قیمت مقرون به صرفه می باشد.

استخر بادی کودک اینتکس با طراحی گرد یکی از سبک ترین و مقرون به صرفه ترین استخر بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که خود دارای دو مدل ساده و با توپ و حلقه بادشو می باشد. این محصول به صورت تک تولید شده و طراحی بدنه گرد دارد. از طرح میوه های استوایی نیز برای ظاهر بدنه استفاده شده تا در زیبایی این کالا موثر باشد. بدنه اصلی شامل سه رینگ بادشو با دریچه های باد مجزا بوده به همین دلیل جهت راه اندازی آن می بایست از سه دریچه مجزا عمل باد زدن را انجام دهید. قسمت کف نیز به صورت ساده طراحی شده بنابراین بهتر است در صورت استفاده در فضای باز از یک زیرانداز مطمئن استفاده کنید. ابعاد راه اندازی شده این استخر بادی خانگی کودک برابر با 132 در 28 سانتی متر بوده به همین دلیل قادر است تا 248 لیتر آب را در درون خود جای دهد.

بدنه اصلی استخر بادی ارزان اینتکس از متریال پلاستیک PVC وینیل ساخته شده که در برابر فشار و دمای متفاوت آب و همچنین نور آفتاب در زمان استفاده مقاوم خواهد بود. این بدنه انعطاف بالایی داشته تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را داشته باشد. از ویژگی های دیگر این متریال می توان به قابلیت تعمیر و استفاده مجدد آن اشاره کرد. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ بادی اشاره کرد. برای خرید استخر بادی کودک گرد با طراحی استوایی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

قطر
132 سانتی متر
ارتفاع
28 سانتی متر
ظرفیت آب
248 لیتر
وزن
1 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای بدنه با سه حلقه باشو
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
مناسب سنین زیر 5 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...