استخر بادی

استخر بادی کودک اینتکس مدل 58449

از {{model.count}}

intex 58449 kids pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک اینتکس طرح رنگین کمان یک استخر بادی بچه گانه می باشد که دارای بدنه ای به طرح رنگ های متنوع و جذاب بوده و متریال آن نیز از وینیل می باشد. برای خرید استخر بادی و اطلاع از قیمت استخر بادی می توانید به سایت فروشگاه استخر بادی مستر اینتکس، نمایندگی اینتکس در ایران مراجعه بنمایید.

استخر بادی کودک اینتکس مدل 58449 یک استخر بادی بچه گانه بسیار جذاب و دوست داشتنی می باشد که همانطور که از نام آن پیداست تولید کمپانی بسیار خوب اینتکس بوده و یکی از محصولات محبوب و پر فروش این شرکت به شمار می رود. این استخر، بهترین مارک استخر بادی در میان تمامی کمپانی های تولید کننده محصولات بادی می باشد و به واسطه کیفیت بدنه خوب و طراحی بسیار زیبا توانسته است تا فروش بسیار خوبی را در سال های 2020 و 2021 تجربه کند.

فرم کلی این استخر بادی همانطور که در تصاویر پیداست به شکل دایره ای بوده و دارای طرح رنگین کمان می باشد. بدنه این محصول همچون هزاران محصول بادی اینتکس از وینیل تولید شده است. وینیل در دنیا با نام PVC نیز شناخته می شود و یکی از بهرتین مواد اولیه برای تولید محصولاتی همچون استخر بادی، تخت بادی، تشک بادی و قایق بادی می باشد. از مزیت های این متریال می توان به سبک بودن و دوام بالای آن اشاره نمود. ابعاد استخر بادی بچه گانه اینتکس نیز تشکیل شده است از قطر: 168 سانتی متر و ارتفاع: 38 سانتی متر که دارای ظرفیت آب 480 لیتر می باشد.

این محصول مناسب استفاده کودکان و نوجوانان بوده که می توانند به وسیله آن در فصل تابستان به همراه دوستان خود اوقات فراغت پر از نشاطی را سپری بنمایند. همچنین از این استخر می توان در فصل زمستان و دیگر روز های سرد سال نیز درون منزل به عنوان استخر توپ بهره مند شد. در قسمت کف این استخر یک عدد دریچه تخلیه تعبیه شده است که می توان آب درون استخر را به راحتی در هنگام نیاز تخلیه نمود. شما می توانید این محصول را به همراه خدمات پس از فروش از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس خریداری کرده و یا برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

قطر
168 سانتی متر
ارتفاع
38 سانتی متر
ظرفیت آب
480 لیتر
وزن
1.8 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...