استخر بادی

استخر بادی کودک اینتکس مدل 58448

از {{model.count}}

intex 58448 child inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی گرد کودک اینتکس با طرح هندوانه یکی از جدید ترین استخر بادی خانگی و ویلایی تولید شده جهت تفریحات آبی تابستانی به بدنه سه رینگ بادشو و کف ساده. استخری با وزن سبک و کیفیت ساخت خوب قابل استفاده به عنوان استخر توپ بادی و عرضه شده در نمایندگی اینتکس

استخر بادی کودک اینتکس با طرح هندوانه از جدید ترین استخر بادی تفریحی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که هم به عنوان استخر آبی کودک و هم به عنوان استخر توپ بادی کودک مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول همانطور در تصاویر آن مشخص است طراحی بدنه گرد داشته و از دیواره ای با ساختار سه رینگ بادشو بهره مند است از همین رو هر رینگ و یا حلقه بادشو توسط دریچه باد مجزا راه اندازی می شود. قسمت کف نیز به صورت ساده طراحی شده از همین رو جهت استفاده در فضای باز بهتر است از یک زیرانداز مطمئن استفاده نمایید. ابعاد بدنه اصلی و باد شده آن برابر با (قطر: 168 سانتی متر ، ارتفاع: 38 سانتی متر) بوده از همین رو قادر است تا مقدار 583 لیتر آب را در خود جای دهد. این مقدار آب با فشار آب مناسب در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم می شود.

جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC با روکش وینیل بوده که رایج ترین جنس بدنه به کار برده شده در انواع محصولات بادی می باشد. این متریال در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم می باشد. از طرفی در صورت استفاده در برابر نور آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد به همین دلیل به کار بردن استخر در فضای باز مانعی نخواهد داشت اما دقت داشته باشید که در صورت عدم استفاده بهتر است استخر بادی طرح هندوانه کودک را در همان زمان جمع آوری کنید. از ویژگی های مهم در این متریال می توان به انعطاف پذیری بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر و داشتن قابلیت تعمیر اشاره کرد. برای خرید استخر بادی کودک اینتکس کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی سفارش مورد نظر را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
168 سانتی متر
ارتفاع
38 سانتی متر
ظرفیت آب
583 لیتر
وزن
2.2 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای بدنه سه رینگ بادشو
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
مناسب سنین بالای 2 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...