استخر بادی

استخر بادی کودک اینتکس مدل 57441

از {{model.count}}

intex kids pool model 57441

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک اینتکس طرح یونیکورن که با نام دیگر استخر بادی اسب تک شاخ نیز شناخته می شود از سری تولیدات محصولات بادی اینتکس بوده که از طراحی خاص و زیبایی بهره می برد. این استخر بادی از سری استخر هایی بوده که دارای کف بادشو بوده و می تواند گزینه بسیار خوبی برای تفریحات آبی خردسالان و کودکان باشد. در ادامه مطلب می توانید جزئیات بیشتری را درباره این استخر بادی کودک مطالعه بفرمایید.

استخر بادی اسب تک شاخ اینتکس از سری استخر بادی کودک تولید شده توسط برند اینتکس می باشد با توجه به افزایش محبوبیت استخر بادی در بین کودکان و نوجوانان شرکت های تولید کننده استخر بادی شروع به تولید انواع استخر بادی با طراحی های جدید کرده اند تا بتوانند سهم عظیمی از فروش محصولات بادی را از آن خودشان بکنند. طراحی این استخر بادی برگرفته شده از اسب تک شاخ می باشد که در آن از رنگ های بسیار زیبایی استفاده شده است که به راحتی نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب می کند.

ابعاد این استخر بادی برابر است با 272 سانتی متر به طول ، 193 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 104 سانتی متر دارد. ارتفاع ذکر شده ی این استخر بادی تا شاخ اسب می باشد. جنس بدنه ی این استخر بادی از پی وی سی وینیل ساخته شده است که کیفیت بی نظیری دارد و همچنین مقاومت عالی در برابر فشار آب و دمای آب از خودش نشان میدهد شایان ذکر است که کف این استخر اینتکس باد شو می باشد که راحتی را برای شما به ارمغان می آرود. برای باد کردن این استخر بادی می توانید از پمپ باد استفاده کنید برای خرید استخر بادی میتوانید از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید فروشگاه اینتکس مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
272 سانتی متر
عرض
193 سانتی متر
ارتفاع
104 سانتی متر
ظرفیت آب
151 لیتر
وزن بسته بندی
3.5 کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
دارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...