استخر بادی

استخر بادی کودک اینتکس مدل 57421

از {{model.count}}

intex kids pool model 57421

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک اینتکس مدل 57421 محصولی دیگر از سری محصولات بادی شرکت اینتکس می باشد که از کیفیت بدنه بسیار خوب و طراحی بدنه ی خاص و زیبایی بهره مند می باشد. این استخر بادی بچه گانه دارای طرح دلفین بوده و دارای تعدادی لوازم بازی نیز است. در ادامه به بررسی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت.

استخر بادی کودک اینتکس مدل 57421 استخری بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد که در سال 2019 برای اولین بار تولید و در بازار جهانی عرضه شد. این استخر بادی کودک از طراحی بسیار جذابی برخوردار بوده و می تواند گزینه ی بسیار خوبی برای هدیه دادن به کودکان باشد. این محصول از سال 2019 تا 2021 توانست تا به دلیل کیفیت بالا و طراحی جذابی که دارد توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و فروش بسیار خوبی را پشت سر بگذارد.

این استخر کودک در ابعادی از جمله طول: 170 سانتی متر، عرض: 150 سانتی متر و ارتفاع: 81 سانتی متر تولید شده است. ارتفاع این استخر تا قسمت بالایی آن محاسبه شده است. ارتفاع مفید حوضچه این محصول چیزی مابین 20 تا 30 سانتی متر بوده که ارتفاعی کاملا ایمن برای کودکان می باشد. ظرفیت آبی که این استخر بادی اینتکس داراست 120 لیتر و وزن خود محصول نیز حدودا 2 کیلوگرم می باشد که وزنی بسیار سبک را دارا بوده و می توان به راحتی آن را جابجا نمود. با توجه به ابعاد بسته بندی استخر نیز می توان این نکته را در نظر داشت که در هنگام سفر این استخر را با خود حمل و به مکان دلخواه برد تا کودکان در هر شرایطی از داشتن همچین وسیله ای لذت برده و اوقات خوشی را سپری کنند.

بدنه این استخر همانند سایر محصولات بادی اینتکس تولید شده از وینیل می باشد که از مقاومت و دوام بسیار خوبی برخوردار است. طزح کلی این استخر بادی همانند یک کشتی بوده که دارای تعدادی وسیله بازی نیز می باشد که برای کودکان از جذابیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. شما می توانید برای خرید این محصول و یا کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در فروشگاه مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

طول
170 سانتی متر
عرض
150 سانتی متر
ارتفاع
81 سانتی متر
ظرفیت آب
120 لیتر
وزن
2 کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای سایه بان
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...