استخر بادی

استخر بادی کودک اینتکس مدل 56494

از {{model.count}}

intex 56494 child inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک ایتکس با طراحی بدنه رنگی یکی از عمیق ترین استخر بادی تولید شده برای تفریحات آبی و تابستانی کودکان دارای کف بادشو و دریچه تخلیه آب در قسمت کف. این استخر بادی به عنوان استخر توپ نیز برای کودکان قابل استفاده بوده و توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

استخر بادی کودک اینتکس با طرح پره های رنگی یکی از جذاب ترین استخر بادی گرد تولید شده برای تفریحات آبی تابستانی  فصول گرم سنین زیر 8 سال بوده که توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. این محصول یکی از با کیفیت ترین استخر های تولید شده به دلیل ساختار مقاوم به حساب آمده و در طرح جدید وارد بازار محصولات بادی شده است. علاوه بر استفاده از پره های رنگی در داخل بدنه جهت زیبایی بیشتر ، ساختار قسمت کف نیز به صورت بادشو بوده که در استخر هایی با این ابعاد کمتر دیده می شود. کف بادشو به شکل مواج طراحی شده و محلی نرم و راحت برای نشستن کودکان ایجاد می کند. این قسمت توسط دریچه باد مجزا راه اندازی شده و در کنار آنها نیز یک دریچه تخلیه آب به کار برده شده تا کار را برای تعویض آب راحت تر کند.

ابعاد باد شده استخر بادی کف بادشو کودک برابر با (قطر: 229 سانتی متر ، ارتفاع: 56 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای تفریحات آبی دو الی سه کودک به صورت همزمان می باشد. ارتفاع ذکر شده تا قسمت لبه بدنه اصلی بوده بنابراین جهت جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق مفید آن کمتر از 50 سانتی متر در نظر گرفته می شود. با توجه به این ابعاد ظرفیت آب آن برابر با 772 لیتر بوده که در صورت داشتن فشار آب مناسب در کوتاه ترین زمان قابل پر شدن خواهد بود.

استخر بادی خانگی کودک اینتکس ساخته شده از متریال PVC وینیل شفاف و مات بوده که بیشتر بدنه را وینیل شفاف تشکیل داده است. متریالی مقاوم در برابر فشار و دمای آب که در صورت استفاده در برابر نور آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد. این نوع جنس بدنه که در تولید انواع استخر بادی به کار برده شده ویژگی هایی همچون انعطاف پذیری بالا برای جمع شدن در حجم و ابعاد کوچکتر و همچنین دارای قابلیت تعمیر می باشد. جهت خرید استخر بادی کودک با پره های رنگی و کف بادشو کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و پس از ثبت سفارش محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

استخر بادی کودک اینتکس مدل 56494 از سری استخر بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، همانطور که میدانید اینتکس یکی ای از تولیدکنندگان بزرگ و مطرح محصولات بادی می باشد که محصولات متنوعی و مختلفی در این زمینه تولید کرده است که استخر بادی یکی از این تولیدات می باشد، شایان ذکر است که اینتکس محصولات بادی دیگری نظیر، قایق بادی، وان بادی، تشک بادی، تخت بادی و .... را تولید میکند که استخر بادی را می توان به عنوان یکی از پرفروش ترین این محصولات نامگذاری کرد، با افزایش محبوبیت این محصول در بین عموم مردم الخصوص کودکان شرکت های تولید کننده این محصولات طرح ها و ابعاد های متنوعی را تولید کردند تا بتوانند نظر افراد را نسبت به خودش جلب کند و سهم فروش بازار را از آن خود کنند. استخر بادی یک تفریح بسیار شاد و مهیج برای کودکان و بزرگسالان محسوب می شود که در فصل تابستان و هوای گرم با خرید استخر بادی می توانید ساعات خوشی را برای خودتان و یا کودکتان رقم بزنید.


طراحی و ساخت استخر بادی گرد اینتکس مدل 56494

همانطور که گفته شده استخر بادی دارای انواع مختلفی هستند که در طرح ها و اندازه های مختلف ساخته شده اند. طراحی کلی این استخر بادی به صورت گرد می باشد که اینتکس بر روی بدنه آن از رنگ های شاد و جذاب که رنگ های روشن هستند استفاده کرده است که به راحتی می تواند نظر هر فردی را نسبت به خودش جلب کند. استخر بادی گرد اینتکس دارای بدنه یک تکه است که توسط یک دریچه باد می توانید آن را باد کنید که در ادامه نحوه باد کردن آن را نیز شرح می دهیم. طرح بدنه این استخر بادی به صورت لوزی است که هر لوزی دارای یک رنگ شاد و جذاب می باشد. استخر بادی در اشکال مختلفی ساخته می شود. استخر بادی گرد، استخر بادی مستطیلی و استخر بادی مربع که رایج ترین آنها استخر بادی گرد می باشد که در بین عموم مردم نیز دارای محبوبیت بسیار بالایی می باشد. همانطور که گفته شد اینتکس و بست وی بر روی تولید محصولات با طراحی جدید و خاص تمرکز کرده اند تا بتوانند نظر افراد را نسبت به خودشان جلب کنند.


متریال و جنس بدنه استخر بادی اینتکس گرد مدل 56494

در محصولات برند اینتکس از بهترین متریال برای ساخت استفاده شده است که البته در دسته بندی های مختلف متریال به کار رفته متفاوت است. اینتکس برای تولید این استخر بادی کودکانه گرد از پی وی سی وینیل استفاده کرده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و همچنین ضد حساسیت و ضد بو است. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول در برابر آسیب دیدگی و یا پارگی مقاومت خوبی از خودش نشان می دهد و همچنین در برابر دمای آب و تابش نور خورشید نیز مقاوم است. لازم بذکر است که پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول در صورت عدم برخورد با شی تیز و یا حرارت مستقیم آتش مدت های طولانی عمر میکند و حتی اگر آسیب ببنیند کاملا قابل تعمیر و استفاده مجدد می باشد. کف این استخر بادی دارای یک لایه باد شو است که در صورت استفاده کودک شما حس نرمی به آن القا میکند.


ابعاد و گنجایش استخر بادی کودک اینتکس مدل 56494

یکی از مهم ترین موضوعات در خرید استخر بادی کودک ابعاد و ظرفیت می باشد، زیرا باید نسبت به فضای تدارک دیده استخر تهیه کنید. ابعاد کلی این استخر بادی اینتکس گرد کودک برابر است با 229 سانتی متر به قطر و 56 سانتی متر به ارتفاع که ابعادی مناسب برای استخر بادی می باشد با توجه به این ابعاد ظرفیت و گنجایش آب این استخر بادی برابر با 772 لیتر می باشد که ظرفیتی مناسب برای استخر بادی می باشد. شایان ذکر است که این استخر بادی را بزرگسالان نیز می توانند استفاده کنند. این استخر بادی کودک اینتکس را می توانید در حیاط منازل، باغ و ویلا، بالکن و پشت بام قرار دهید. گفتنی است که شرکت اینتکس برای تخلیه راحت آب داخل استخر یک عدد شیر تخلیه برای آن قرار داده است. از این استخر بادی می توانید به عنوان استخر توپ، وان بادی حمام نیز استفاده کنید. عمده استفاده استخر بادی در فصل تابستان می باشد ولی این استخر بادی را نیز می توانید در فصل زمستان به عنوان استخر توپ و یا وان بادی حمام نیز استفاده کنید.


باد کردن استخر بادی کودکانه اینتکس مدل 56494

برای باد کردن استخر بادی کودک و یا محصولات بادی باید از پمپ مخصوص آن استفاده شود زیرا دریچه های باد این محصولات دارای سری نازل مخصوص هستند که این نازل بر روی پمپ ها قرار گرفته شده است. بهترین پمپ قابل استفاده برای این استخر بادی پمپ باد دستی بزرگ و یا پمپ باد برقی می باشد زیرا حجم باد زیادی را این محصول میخواهد و باید به سرعت باد شود. با خرید پمپ باد برقی پس از استفاده محصول به راحتی می توانید آن را وکیوم و جمع آوری کرده. از مزیت های استخر بادی می توان به همین قابلیت جا به جایی و نصب ساده اشاره کرد. که در کسری از دقیقه می توانید آن را نصب و همینطور آن را جمع آوری کنید. 


خرید استخر بادی کودک اینتکس مدل 56494

برای خرید استخر بادی گرد اینتکس می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند و همچنین تمامی محصولات و سفارشات خود را به سراسر کشور ارسال میکند. شایان ذکر است که نمایندگی اینتکس مستر اینتکس تعمیرات مرکزی محصولات بادی می باشد که در صورت بروز هر گونه مشکل و آسیب قابل تعمیر و حل شدن است.


پرسش و پاسخ

  • آیا استخر بادی اینتکس دارای ضمانت است؟

تمامی استخر بادی و محصولات بادی در ایران شامل ضمانت تعویض نبوده اما فروشگاه مستر اینتکس ضمانت تست و تعمیر برای مشتریان در نظر گرفته تا در صورت وارد شدن آسیب به محصول بادی مورد نظر (چه به صورت عمدی و چه سهوی در مدت زمان 48 ساعت) مشکل محصول بادی شما را به صورت رایگان برطرف کند.

  • بهترین روش ها برای مراقبت از استخر بادی اینتکس چیست؟
  1. جلوگیری از برخورد اشیای تیز به بدنه
  2. استفاده از زیرانداز مطمئن
  3. عدم نشستن روی لبه های استخر
  4. باد زدن به مقدار استاندارد
قطر
229 سانتی متر
ارتفاع
56 سانتی متر
ظرفیت آب
772 لیتر
وزن
6 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
دارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای ساختار بدنه دو جداره
مناسب سنین زیر 8 سال
قابل استفاده به عنوان استخر توپ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...