استخر بادی

استخر بادی کودک اینتکس طرح قلعه مدل 57122

از {{model.count}}

Intex inflatable baby pool castle design model 57122

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک اینتکس طرح قلعه مدل 57122 یک محصول با کیفیت از شرکت اینتکس می باشد که مناسب برای کودکان بوده و به سبب داشتن طراحی جذاب و زیبا می تواند انتخاب مناسبی برای تمام سنین باشد. این محصول در فروشگاه مستر اینتکس عرضه شده است که در ادامه می توانید مشخصات و توضیحات بیشتر درباره این استخر بادی را مشاهده نمایید.

استخر بادی کودک اینتکس طرح قلعه یکی از پرطرفدارترین محصولات فروشگاه اینتکس می باشد که به سبب داشتن بدنه ای از جنس پی وی سی طرح دار و همچنین اسباب بازی متصل به بدنه، این محصول را به یک استخر بادی جذاب برای اکثر کودکان تبدیل نموده است. پی وی سی وینیل استفاده شده در تولید محصول بطور کامل ضدحساسیت بوده و همچنین از مقاومت بالایی نیز برخوردار است. طراحی جذاب و استفاده از رنگ های شاد می تواند توجه هر کودکی را به سمت خود جلب نماید و از دیگر ویژگی های این استخر می توان به داشتن دو پنجره و دو درب نیز اشاره نمود. کف این استخر بادی بچه گانه دارای تحمل وزن خاصی نبوده و می تواند گزینه مناسبی برای تمام سنین باشد.

این استخر دارای دو دریچه باد نیز می باشد که این ویژگی به شما در زمانی که محصول شما دچار مشکل شده باشد کمک بسزایی خواهد نمود و می توانید به راحتی عیب یابی نموده و قسمت مورد نظر را تعمیر نمایید. تمامی پمپ باد های شرکت اینتکس و بست وی برای باد کردن این محصول مناسب می باشد و دریچه باد این محصول بصورت استاندارد تعبیه شده است. این استخر بادی در برابر تابش مستقیم خورشید نیز مقاوم بوده و می توانید بدون نگرانی از این محصول در فضاهای باز استفاده نمایید. وزن کم استخر نیز از دیگر نقاط مثبت آن بشمار می رود که به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید به راحتی استخر را جابجا نموده و یا حتی در مسافرت ها نیز از آن استفاده نمایید.

قطر
122 سانتی متر
ارتفاع
122 سانتی متر
ظرفیت آب
30 لیتر
وزن بسته بندی
1.1 کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...