استخر بادی

استخر بادی کودک اینتکس با قطر 86 مدل 58924

از {{model.count}}

intex 58924 kids inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک اینتکس با قطر 86 یک استخر بادی با ابعاد کوچک بوده که قابل استفاده در اکثر مکان ها اعم از اتاق، حمام، حیاط و بالکن می باشد. این استخر تولید شرکت اینتکس بوده و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشد. در ادامه ی مطلب می توانید جزئیات بیشتری از این محصول را مشاهده بفرمایید.

استخر بادی کودک اینتکس با قطر 86 مدل 58924 از دیگر تولیدات کمپانی اینتکس می باشد که محصول سال 2020 بوده و توانسته است تا در این سال فروش بسیار خوب و موفقی را پیش رو بگذارد و شرکت اینتکس را مجاب به تولید مجدد این محصول بکند. این استخر بادی گرد اینتکس به دلیل ابعاد مناسب و کیفیت بدنه ی بسیار خوبی که دارد توانسته است تا رضایت تمامی خریداران را جلب کرده و به یکی از محصولات پر فروش در میان محصولات بادی تبدیل شود.

فرم این استخر به صورت گرد بوده و دارای بدنه ای رنگی می باشد که برای کودکان از جذابیت بالایی برخوردار است. از این محصول می توان درون حیاط، پشت بام، بالکن و همینطور حمام استفاده نمود. به دلیل ابعاد کوچکی که دارد قابل استفاده به عنوان وان بادی نیز می باشد و می توانید یک وسیله سرگرمی بسیار مناسب برای کودکان درون حمام به شمار برود. در فصل های سرد سال نیز می توان از آن به عنوان استخر توپ درون فضای خانه استفاده کرد. قطر این استخر بادی کودک اینتکس 86 سانتی متر بوده و ارتفاع آن نیز 25 سانتی متر می باشد.

قسمت کف این محصول به صورت بادشو طراحی و ساخته شده است و سطحی نرم را برای کودکان در حین آبتنی فراهم ساخته تا از آسیب رسیدن به آن ها و پیش آمدن هرگونه مشکلی در هنگام بازی جلوگیری کند. جنس بدنه این محصول نیز همانند تمامی محصولات بادی اینتکس از وینیل می باشد. وینیل که نام دیگر آن PVC است متریالی بسیار با کیفیت بوده که مقاومت بالایی را در برابر انواع دمای آب داشته و به هیچ عنوان دچار تغییر شکل و یا تغییر حالت نخواهد شد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در فروشگاه محصولات بادی اینتکس مستر اینتکس، اولین نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

استخر بادی کودک اینتکس با قطر 86 مدل 58924 از سری استخر بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، استخر بادی یک وسیله تفریحی می باشد که مناسب برای استفاده کودکان می باشد، البته یک سری استخر بادی هایی مناسب برای استفاده بزرگسالان نیز تولید شده است که ابعاد آنها بزرگتر از استخر بادی های کودکانه می باشد که در این قسمت قصد داریم تا یکی از پرفروش ترین استخر بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس را مورد نقد و بررسی قرار دهیم، این مدل استخر بادی در ابعاد های مختلف ساخته شده است که طراحی آنها شبیه هم هستند اما ابعاد آنها متفاوت است. با خرید استخر بادی می توانید یک تفریح شاد و مهیج برای کودکتان در فصل تابستان مهیا کنید. البته استخر بادی دارای کاربرد های مختلف دیگری هستند به عنوان مثال از استخر بادی می توانید به عنوان استخر توپ، وان بادی نیز استفاده کنید.


طراحی و ساختار استخر بادی کودک اینتکس مدل 58924

یکی از مرسوم ترین نوع طراحی در استخر بادی به صورت رینگی و گرد است که اولین استخر بادی ها بر این پایه تولید شدند که با گذشت چندین سال هنوز هم این طراحی در بین استخر بادی ها مرسوم می باشد و دارای محبوبیت بالایی در بین کودکان و خریداران استخر بادی می باشد. این استخر بادی نیز دارای طراحی سه رینگی و گرد است که هر رینگ آن به صورت جداگانه نسبت به یک دیگر باد می شوند و دارای دریچه باد جداگانه هستند. هر رینگ این استخر بادی از یک رنگ زیبا و جذاب ساخته شده است که به راحتی نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب میکند. کف این استخر بادی برخلاف بسیاری از استخر بادی های ساخته شده به صورت باد شو می باشد که نرمی خاصی را برای کودک شما در هنگام استفاده به ارمغان می آورد. 


ابعاد استخر بادی گرد اینتکس مدل 58924

ابعاد استخر بادی یکی از موضوعات بسیار مهم در هنگام خرید می باشد، در هنگام خرید استخر بادی باید ابعاد مورد نظر خودتان را در نظر داشته باشید و نسبت به ابعاد مد نظرتان استخر بادی خریداری کنید. ابعاد استخر بادی کودک اینتکس برابر است با 86 سانتی متر به قطر و ارتفاعی برابر با 25 سانتی متر به ابعادی مناسب برای استخر بادی می باشد. با توجه به این ابعاد این استخر بادی مناسب برای استفاده کودکان می باشد زیرا این ابعاد بسیار مطمئن و ایمن است، در صورت نیاز به استخر بادی مناسب برای بزرگسالان باید ابعاد بزرگتری را نیز را خریداری کرد که در فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس، می توانید انواع استخر بادی ها را مشاهده و در صورت نیاز خریداری کنید. استخر بادی اینتکس مدل 58924 دارای وزن کلی معادل به 800 گرم دارد که وزنی مناسب و ایده آل برای استخر بادی می باشد و به راحتی می توانید آن را جا به جا کنید. 


متریال و جنس بدنه استخر بادی اینتکس سه رینگی مدل 58924

به دلیل استفاده کودکان از این محصول، اینتکس در تولید استخر بادی از بهترین مواد اولیه استفاده کرده است که دوام و ماندگاری آن را افزایش میدهد. متریال استفاده شده در ساخت این محصول از پی وی سی می باشد که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد، به دلیل استفاده شده از پی وی سی در ساخت این محصول ضد حساسیت و ضد بو می باشد و هیچ گونه آسیبی به فرزند شما نخواهد رساند. پی وی سی مقاومت بالایی در برابر فشار و همچنین تابش نور خورشید از خودش نشان میدهد و این امکان را میدهد که بتوانید از این محصول در فضای باز نیز استفاده کنید. 


باد کردن استخر بادی گرد اینتکس مدل 58924

برای باد کردن استخر بادی نیازمند استفاده از پمپ باد هستیم، پمپ باد ها در انواع مختلفی ساخته شده اند، پمپ باد دستی، پمپ باد پدالی، پمپ باد برقی و سوزنی که بهترین پمپ مناسب برای این استخر بادی مدل سوزنی و دستی می باشد. برای خرید انواع پمپ باد می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران اقدام به عمل آورید. شایان ذکر است که پمپ باد برقی و پدالی دارای قابلیت ویکیوم هستند.


خرید استخر بادی کودک اینتکس با قطر 86 مدل 58924

برای خرید و استعلام قیمت استخر بادی کودک اینتکس می توانید از فروشگاه استخر بادی کودک مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند و همچنین عرضه کننده انواع لوازم بادی اینتکس و بست وی می باشد. 

قطر
86 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
ظرفیت آب
70 لیتر
وزن بسته بندی
0.8 کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
دارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...