استخر بادی

استخر بادی کودک اینتایم مدل YT-310s

از {{model.count}}

intime YT-310s inflatable kids pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک اینتایم مدل YT-310s یک استخر بادی بزرگسال محسوب شده که تولید کمپانی intime بوده و تولید آن مربوط به سال 2021 می باشد. این استخر بادی قابل استفاده برای کودکان نیز بوده و می توانند به وسیله آن اوقات فراغت لذت بخش و نشاط آوری را در فصل تابستان سپری بنمایند. در ادامه به بررسی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت.

استخر بادی کودک اینتایم مدل YT-310s یکی از  محصولات با کیفیت و بسیار زیبای کمپانی intime  بوده که تولید سال 2021 بوده و از کیفیت بدنه بسیار خوبی برخوردار می باشد. این استخر بادی به دلیل کیفیت بدنه بسیار خوب و همینطور ابعاد مناسبی که دارد یکی از محصولات محبوب این شرکت در سر تا سر دنیا بوده و توانسته است تا فروش بسیار خوبی را رقم بزند و به یکی از پر فروش ترین استخر بادی مستطیلی ها در دنیا تبدیل بشود. بدنه این استخر بادی بزرگسال همانند سایر محصولات بادی اینتکس و محصولات بادی اینتایم تولید شده از وینیل می باشد. 

وینیل با نام دیگر پی وی سی نیز در دنیا شناخته می شود که متریالی بوده که مناسب ترین گزینه برای ساخت محصولات بادی به شمار می رود که از دوام بسیار خوبی برخوردار بوده و در برابر تابش مستقیم خورشید و انواع دمای آب مقاومت بسیار بالایی را دارا می باشد و تحت هیچ شرایطی دچار تغییر حالت و یا تغییر رنگ نخواهد شد. ابعاد این محصول نیز تشکیل شده است از طول: 196 سانتی متر، عرض: 143 سانتی متر و ارتفاع: 60 سانتی متر که تنها استخر بادی در دنیا می باشد که ارتفاعی بیشتر از 50 سانتی متر را دارا است و به همین دلیل مناسب استفاده کودکان و بزرگسالان می باشد.

لازم به ذکر است که این محصول علاوه بر استخر بادی، قابل استفاده به عنوان وان بادی و همینطور استخر توپ نیز می باشد و می توان در فصول سرد سال نیز از آن درون منزل نیز بهره مند شد. شما می توانید این استخر بادی کودک را با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش از فروشگاه استخر بادی مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
196 سانتی متر
عرض
143 سانتی متر
ارتفاع
60 سانتی متر
ظرفیت آب
800 لیتر
وزن
2.8 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...