استخر بادی

استخر بادی کم عمق کودک اینتکس مدل 58423

از {{model.count}}

intex 58423 kiddie inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کم عمق کودک اینتکس در رنگ صورتی، از جدید ترین استخر بادی عرضه شده توسط نمایندگی بوده که برای کودکان بالای 2 سال مورد استفاده قرار می گیرد. این استخر دارای ساختار کف بادشو و نرم بوده و می تواند علاوه بر ایجاد فضایی برای تفریحات آبی به منظور وان بادی نیز مورد استفاده قرار بگیرد. این استخر توسط کوچک ترین پمپ باد محصولات بادی قابل راه اندازی خواهد بود.

استخر بادی کم عمق کودک محصولی جدید و تولید شده سال 2023 شرکت اینتکس بوده که برای کودکان بالای 2 سال قابل استفاده می باشد. مدل مشابه این استخر مدل آبی رنگ آن بوده از همین رو مدل جدید نیز با رنگ صورتی تولید شده از همین رو بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس سلایق خود افزایش داده است. مهمترین ویژگی این محصول داشتن کف بادشو و مواج بوده تا محلی نرم و راحت برای نشستن و بازی کردن کودکان شما فراهم سازد. این قسمت توسط دریچه باد مجزا راه اندازی می شود.

ابعاد استخر بادی کودک اینتکس برابر با (طول: 166 سانتی متر، عرض: 100 سانتی متر، ارتفاع: 25 سانتی متر) بوده و تا مقدار 90 لیتر آب در خود جای می دهد از همین رو نه تنها برای تفریحات آبی بلکه به عنوان وان بادی جهت استحمام فرزندان خود کاربرد خواهد داشت. جنس بدنه از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه تولید شده که متریالی نرم و سبک محسوب می شود. این متریال در برابر دمای متفاوت آب مقاوم بوده و  می توانید با خیالی آسوده در فضای باز نیز بخصوص در فصول گرما استفاده نمایید. برای خرید استخر بادی کم عمق کودک کافیست پس از ثبت سفارش در نمایندگی اینتکس محصول خود را درب منزل دریافت کنید.

طول
166 سانتی متر
عرض
100 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
ظرفیت
90 لیتر
وزن
1.6 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
دارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای برچسب تعمیرات
کف بادشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...