استخر بادی

استخر بادی و مجموعه بازی بست وی مدل 53303

از {{model.count}}

bestway Inflatable pool and playground model 53303

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی و مجموعه بازی بست وی مدل 53303 یک محصول ایده آل برای استفاده چندین کودک می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی وینیل باکیفیت بالا تهیه شده است و همچنین دارای ویژگی های منحصربفردی همچون تونل بازی به همراه آبپاش، ارتفاع بالا و سرسره بادی و همچنین اسباب بازی بادی اشاره نمود که به کاربردی تر شدن محصول کمک بسزایی نموده است. این استخر بادی بست وی دارای ابعاد بزرگ و مناسب برای ویلا و حیاط می باشد که وزن کم محصول را نیز می توان از ویژگی های مثبت آن برشمرد.

استخر بادی و مجموعه بازی بست وی مدل 53303 یکی از محصولات با کیفیت برند bestway می باشد که توسط شرکت اینتکس (مستر اینتکس) عرضه شده است. این استخر بادی بست وی دارای بدنه ای از جنس پی وی سی وینیل ضد حساسیت تهیه شده است که این ویژگی باعث این خواهد شد تا کودکان شما بتوانید از این محصول بدون نگرانی بابت بروز مشکلات پوستی استفاده نمایند. همچنین این بدنه پی وی سی بطور کامل ضدسایش در برابر نور مستقیم خورشید و برخورد آب و باران می باشد که به شما کمک می کند تا بتوانید از این محصول در فضاهای باز استفاده نمایید و نگران بروز مشکل برای محصول نباشید.

در بسته بندی این استخر بادی اقلام اضافی همچون اسباب بازی های پلاستیکی و اسباب بازی بادی نیز مشاهده می شود که به جذابیت محصول افزوده است. از دیگر ویژگی های این استخر بادی می توان به تونل بادی به همراه آبپاش اشاره نمود که به جذابیت محصول افزوده است. ساک حمل مخصوص برای جابجایی استخر به شما کمک می کند تا بتوانید این محصول را به سادگی جابجا نموده و در مکان های مختلف نیز از آن استفاده نمایید. چندین دستگیره برای امنیت بیشتر در هنگام استفاده، کیف های مخصوص تعبیه شده بر روی بدنه برای نگهداری وسایل، پمپ دمنده آب برای آبپاش استخر و کیت تعمیرات استخر را نیز می توان از اقلام اضافی این محصول برشمرد.

طول
420 سانتی متر
عرض
320 سانتی متر
ارتفاع
260 سانتی متر
وزن
25 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
دارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای اسباب بازی
دارای سایه بان
دارای سرسره بادی
دارای تونل بادی به همراه آبپاش
کیت تعمیرات و ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...