استخر بادی

استخر بادی و مجموعه بازی اینتکس مدل ۵۷۱۳۸

از {{model.count}}

Inflatable pool and Intex game set model 57138

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی و مجموعه بازی اینتکس مدل ۵۷۱۳۸ یک محصول ایده آل برای افرادی می باشد که نیاز به یک مجموعه بازی بزرگ و لوازم و اسباب بازی برای کودکان خود هستند تا در آب و هوای گرم بتوانند یک تفریح مناسب و ایمن برای کودکان خود فراهم نمایند.

استخر بادی و مجموعه بازی اینتکس یکی از پرطرفدارترین محصولات فروشگاه اینتکس می باشد که به سبب داشتن ابعاد بزرگ و همچنین کیفیت بالا، به یک محصول ایده آل برای اشخاصی تبدیل شده است که نیاز به یک استخر بادی با ابعاد مناسب برای چندین کودک دارند. این استخر بادی به سبب داشتن لوازم بازی و امکانات خاص توانسته است نقش یک استخر و یک مجموعه بازی کامل را ایفا کند و کودکان بتوانند ساعت ها به راحتی در این مجموعه بازی بادی به تفریح بپردازند. جنس بدنه این استخر بادی از پی وی سی (وینیل) دولایه تهیه شده است و از استحکام و مقاومت بسیار بالایی در برابر اشیاء نوک تیز و فشار و ضربه برخوردار می باشد.

این مجموعه بازی اینتکس دارای چندین دریچه باد جداگانه می باشد تا در صورت بروز مشکل برای هر قسمتی از محصول، کودکان شما بتوانند به راحتی به ادامه تفریح خود ادامه دهند و برای کل محصول مشکلی پیش نیاید. برچسب تعمیرات مخصوصی نیز در داخل بسته بندی محصول تعبیه شده است تا در صورت بروز چنین مشکلاتی بتوانید قسمت مورد نظر را به کمک این برچسب علامت گذاری نمایید تا در فرصت مناسب اقدام به تعمیر آن نمایید. در قسمت بالایی این استخر بادی یک سرسره بادی نیز تعبیه شده است که به کمک آب می تواند نقش یک وسیله بازی جذاب را ایفا کند.

به همراه این استخر بادی کودک یک شمشیر بادی و همچنین یک سپر بادی نیز در داخل بسته بندی وجود دارند که از ویژگی های مثبت این استخر محسوب می شوند. البته باید به اژدهای بادی موجود در بسته بندی محصول نیز اشاره نمود که به کمک ورودی شلنگ آب تعبیه شده بر روی آن، می تواند به یک اسباب بازی به همراه پمپاژ آب تبدیل شود که به جذابیت و ویژگی های این محصول اضافه نموده است. در صورت نیاز برای درریافت اطلاعات تکمیلی درباره این محصول می توانید با مشاورین فروش مستر اینتکس تماس برقرار نموده و سوالات خود را مطرح نمایید.

استخر بادی و مجموعه بازی اینتکس مدل ۵۷۱۳۸ از سری استخر بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، اینتکس یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی می باشد، استخر بادی این روزها به عنوان یک ابزار تفریحی برای کودکان و البته بزرگسالان مورد استفاده قرار می گیرد. استخر بادی در انواع مختلفی ساخته شده است که هر کدام آنها دارای کاربردی خاص هستند، با توجه به افزایش محبوبیت این کالا در بین عموم مردم، شرکت های تولیدکننده این محصول طرح های زیبا و جذابی را تولید و روانه بازار کرده اند که بتواند به راحتی نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب کند. در میان این استخر بادی ها یک سری استخر بادی سرسره دار طراحی و تولید شد که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت که در این مطلب قصد داریم تا یکی از محبوب ترین استخر بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس را برای شما شرح دهیم این استخر بادی از نوع سرسره دار می باشد که در ادامه توضیحات بیشتری از این محصول خدمت شما ارائه میدهیم.


طراحی و ساخت استخر بادی اینتکس مدل ۵۷۱۳۸

همانطور که گفته شد این استخر بادی ساخت برند اینتکس می باشد، اینتکس یکی از تولیدکنندگان بزرگ استخر بادی و دیگر لوازم بادی می باشد که با طراحی خاص و ویژه سعی بر این دارد که سهم عظیمی از فروش بازار را از آن خود کند. استخر بادی در طرح ها و مدل های مختلفی ساخته شده است که مدل سرسره دار یکی از آنها می باشد. استخر بادی سرسره دار با توجه به طراحی خاصش مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت. این استخر بادی دارای طراحی مربعی شکل است که در ساخت آن از طرح اژدها و قلعه استفاده شده است که زیبایی آن را دو چندان کرده است.

در ساخت این استخر بادی سرسره دار از رنگ های شاد و جذاب استفاده شده است که نظر هر کودکی را می تواند به خودش جذب کند. در چهار طرف هر ضلع این برج های قلعه قرار گرفته شده است، در داخل بسته بندی این محصول یک عدد آبپاش که طرح آن دایناسور می باشد قرار گرفته شده است و همچنین یک عدد سپر و شمشیر بادی نیز قرار گرفته شده است که کودک شما می تواند با آن بازی کند. آبپاش این استخر بادی با اتصال شیلنگ به آن فعال می شود و می توانید آن را در بیرون از استخر بادی خود قرار دهید. بهتر است که آبپاش در مسیر سرسره قرار بگیرد تا روی سرسره را لیز کند و استفاده از آن راحتتر شود.


ابعاد و ظرفیت استخر بادی اینتکس مدل ۵۷۱۳۸

ابعاد استخر بادی یکی از مهم ترین عوامل در خرید استخر بادی می باشد، ابعاد این استخر بادی برابر است با 185 سانتی متر به طول، 152 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 107 سانتی متر که ارتفاع این استخر بادی تا بالاترین قسمت آن است، ارتفاع این استخر بادی برابر با 20 سانتی متر می باشد، با توجه به ابعاد ذکر شده، این محصول دارای ظرفیت آبی برابر با 178 لیتر است. وزن بسته بندی این استخر بادی برابر با 10 کیلوگرم است که وزنی ایده آل برای استخر بادی می باشد به راحتی می توانید این استخر بادی را حمل کرده و جا به جا کنید.  ابعاد بسته بندی این استخر بادی بسیار کم حجم است و در صورت جمع آوری آن در یک جعبه قرار میگیرد. شایان ذکر است که با توجه به ابعاد این استخر بادی مناسب برای استفاده کودکان می باشد و استفاده از آن برای کودکان بسیار مطمئن و ایمن می باشد زیرا ارتفاع آن ایمن می باشد. استخر های که مناسب برای افراد بزرگسال می باشد دارای عمق بیشتری هستند که در آنها به راحتی بتوانید آب تنی و یا شنا کنید.


جنس بدنه و متریال استخر بادی سرسره دار اینتکس مدل ۵۷۱۳۸

جنس بدنه و متریال این محصول از پی وی سی وینیل ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. پی وی سی وینیل یکی از بهترین متریال ها برای استفاده در ساخت استخر بادی می باشد،این پی وی سی وینیل ضد حساسیت و ضد بو می باشد و هیچ گونه آسیبی به فرزند شما نخواهد رساند. مقاومت این پی وی سی در برابر فشار و دمای آب بسیار بالا می باشد و همچنین به راحتی می توانید آن را در فضای باز نیز استفاده کنید. شایان ذکر است که در صورت عدم برخورد شی تیز مقاومت آن بسیار بالا است و البته در صورت آسیب و پنچری کاملا قابل تعمیر و استفاده مجدد است. برای باد کردن استخر بادی اینتکس می توانید از انواع پمپ باد های موجود در فروشگاه اینتکس مستر اینتکس خریداری کرده و استفاده کنید.



خرید و قیمت استخر بادی و مجموعه بازی اینتکس مدل ۵۷۱۳۸

برای خرید استخر بادی طرح قلعه اینتکس می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند و همچنین سفارشات خود را به سراسر کشور ارسال می کند. گفتنی است که مستر اینتکس مرکز تعمیرات محصولات بادی اینتکس و بست وی در تهران می باشد. تمامی محصولات این فروشگاه به صورت اکبند و با ضمانت اصالت به فروش می رسند و همچنین در صورت هر گونه آسیب خدمات محصولات بادی به مشتریان مستر اینتکس ارائه میگردد.

طول
185 سانتی متر
عرض
۱۵۲ سانتی متر
ارتفاع
۱۰۷ سانتی متر
ظرفیت آب
۱۷۸ لیتر
وزن بسته بندی
۱۰ کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل دو لایه
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
دارای لوازم بازی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...