استخر بادی

استخر بادی عمیق بست وی مدل 57014

از {{model.count}}

bestway 57014 Deep inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی عمیق بست وی با طراحی گرد یکی از مقرون به صرفه ترین استخر بادی خانگی تولید شده برای استفاده سنین مختلف به همراه صندلی بادی و تکیه گاه بادشو متصل به بدنه و همچنین دارای جا لیوانی سرخود قابل استفاده در فضای باز برای تفریحات آبی تابستانی عرضه شده در نمایندگی اینتکس

استخر بادی عمیق بست وی با طراحی بدنه گرد یکی از انواع استخر بادی تفریحی برای استفاده سنین مختلف از جمله کودکان بوده که جهت استفاده در فضای باز و در فصول گرما عرضه شده است. این استخر بادی همانطور که در تصویر آن قابل مشاهده بوده دارای یک صندلی و یک تکیه گاه بادی متصل شده می باشد تا محلی راحت برای نشستن در آب ایجاد کند. استخر بادی خانگی بست وی قابل استفاده برای بزرگسالان نیز بوده از همین رو برای آفتاب گرفتن در داخل آب گزینه مناسبی خواهد بود. داشتن بدنه دو جداره با تحمل وزن بالا از ویژگی های ساختاری بدنه استخر می باشد از همین رو می توان با خیالی راحت به آن تکیه داد. صندلی بادی و تکیه گاه آن از دریچه باد مجزا برخوردار بوده و یک محفظه قرار دادن بطری آب نیز در قسمت لبه دیواره آن تعبیه شده است.

استخر بادی صندلی دار بست وی دارای ابعاد باد شده (قطر: 151 سانتی متر ، ارتفاع: 61 سانتی متر) بوده به همین دلیل قادر است تا مقدار 238 لیتر آب را در درون خود جای دهد. بدنه اصلی ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل بوده که قسمت بیرونی آن از پوشش شفاف استفاده شده است تا زیبایی خاصی به این استخر بادی بدهد. این متریال وزن سبک و انعطاف پذیری بالا داشته به همین دلیل حمل و جا به جایی آن به راحتی صورت می گیرد. همچنین قسمت کف نیز به صورت ساده و دو لایه ساخته شده از همین رو جهت استفاده در فضای باز بهتر است از یک زیرانداز مطمئن استفاده کنید. برای خرید استخر بادی عمیق بست وی کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

قطر
151 سانتی متر
ارتفاع
61 سانتی متر
ظرفیت آب
238 لیتر
وزن
2.3 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای صندلی بادی متصل شده
دارای تگیه گاه باد سرخود
دارای جا لیوانی (محفظه بطری)
قابل استفاده برای سنین مختلف

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...