استخر بادی

استخر بادی طرح دزدان دریایی بست وی مدل 52211

از {{model.count}}

bestway 52211 inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی طرح دزدان دریایی مدل 52211 یکی از سری استخر بادی کودک های خاص می باشد که توسط شرکت Bestway تولید و در بازار عرضه شده است. این استخر بادی ارزان دارای بدنه ای از جنس وینیل بوده و درون بسته بندی خود دارای تعدادی وسیله بازی بادی نیز است. در ادامه می توانید اطلاعات دقیقی از این محصول را مشاهده بنمایید.

استخر بادی طرح دزدان دریایی مدل 52211 یکی از محصولات خاص و بسیار جذاب شرکت بست وی می باشد که در سال 2022 تولید و در بازار محصولات بادی عرضه شده است. این محصول مناسب برای استفاده کودکان بوده و می تواند جایگزین بسیار خوبی برای بازی های کم تحرک درون منزل باشد و آن ها به تحرک و تفریحات نشاط آور تشویق کند. این محصول قابل استفاده در اکثر فضا ها اعم از حیاط، تراس، پشت بام و ... می باشد. همچنین قابل استفاده به عنوان استخر توپ نیز است. کودکان می توانند به وسیله این استخر بادی ارزان، به همراه دوستان خود به تفریحات نشاط آور و شاد بپردازند. همانطور که در تصاویر محصول پیداست، این استخر دارای طرح دزدان دریایی می باشد و تعدادی وسیله بازی نیز بر روی آن تعبیه گردیده است. رنگ بدنه آن نیز به رنگ آبی می باشد و از طراحی سه بعدی بسیار زیبایی برخوردار است.

جنس بدنه آن، همانند دیگر محصولات این شرکت از PVC تولید شده است. این متریال یکی از بهترین گزینه های برای تولید محصولات بادی به شمار رفته که از مقاومت بالا در برابر تابش مستقیم خورشید برخوردار است.ابعاد استخر بادی بچگانه بست وی نیز تشکیل شده از طول: 140 سانتی متر، عرض: 130 سانتی متر و ارتفاع: 104 سانتی متر می باشد.  وزن بسته بندی آن نیز 1.9 کیلوگرم بوده و ظرفیت آب آن نیز 84 لیتر می باشد. شما می توانید برای خرید استخر بادی و یا اطلاع از قیمت استخر بادی به وبسایت مستر اینتکس مراجعه نموده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
۱۴۰ سانتی متر
عرض
۱۳۰ سانتی متر
ارتفاع
۱۰۴ سانتی متر
ظرفیت
۸۴ لیتر
وزن
۱.۹ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای اسباب بازی بادی
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...