استخر بادی

استخر بادی صندلی دار اینتکس مدل 57190

از {{model.count}}

intex 57190 inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی صندلی دار اینتکس از سری استخر بادی خانوادگی های شرکت اینتکس می باشد که از تولیدات جدید این شرکت بوده و فروش بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است. این استخر بادی دارای ساختار دایره ای شکل می باشد که بدنه آن تولید شده از وینیل است. جزئیات بیشتری از این محصول را می توانید در سایت فروشگاه اینتکس مستر اینتکس مشاهده بفرمایید.

استخر بادی صندلی دار اینتکس مدل 57190 استخری بسیار زیبا و با کیفیت کمپانی اینتکس می باشد که در سال 2021 تولید و روانه بازار جهانی شده است. این محصول به دلیل ابعاد بسیار بزرگ، عمق بالا و همینطور طرح خاص بدنه ای که دارد توانسته است تا به یک استخر بادی پر فروش تبدیل شده و رضایت تمامی خریداران را جلب بنماید. فرم کلی این محصول به صورت دایره ای شکل بوده و درون خود یک عدد صندلی بادی دارا می باشد. این استخر بادی قابل استفاده برای خانواده ها است و افراد می توانند به همراه کودکان خود درون این استخر بادی به تفریحات نشاط آور پرداخته و اوقاتی سرشار از خوشی را سپری بنمایند.

در دو طرف صندلی این استخر و در قسمت لبه استخر بادی دو عدد محل قرار گیری بطری تعبیه شده است که شما می توانید حین آبتنی درون این استخر، نوشیدنی خود را نیز به همراه داشته باشید. ابعاد این استخر بادی خانواده در طول: 224 سانتی متر، عرض: 216 سانتی متر و ارتفاع: 76 سانتی متر طراحی و تولید شده است که با وجود این ارتفاع این استخر بادی در دسته بندی استخر بادی با ارتفاع بالا قرار گرفته و یکی از معدود استخر بادی های عمیق شرکت اینتکس می باشد که قابل استفاده برای بزرگسالان نیز می باشد.

بدنه این محصول نیز تولید شده از وینیل است که مقاومت بالا و دوام بسیار خوبی را دارا است. در قسمت کف استخر بادی صندلی دار اینتکس یک عدد دریچه تخلیه آب تعبیه شده است که با وجود آن شما می توانید به راحتی و بدون هیچ دردسری آب درون استخر بادی خود را تخلیه بنمایید. این محصول را می توان با قیمتی مناسب از فروشگاه استخر بادی مستر اینتکس خریداری کرده و همینطور می توانید برای راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
224 سانتی متر
عرض
216 سانتی متر
ارتفاع
76 سانتی متر
ظرفیت آب
640 لیتر
وزن
7 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای صندلی
قابل استفاده به عنوان استخر بادی خانوادگی
دارای جای بطری
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...