استخر بادی

استخر بادی سرسره و آبپاش دار بست وی مدل 53068

از {{model.count}}

bestway 53068 inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سرسره و آبپاش دار بست وی به همراه اسباب بازی بادی سرخود و مجزا، یکی از بزرگترین مجموعه بازی آبی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی هوازی کودکان بالای 2 سال تولید شده است. این محصول دارای طراحی بدنه دو تکه بوده که قسمت بزرگ آن می تواند 314 لیتر آب را در خود ذخیره کند. این محصول به دلیل داشتن لوازم بادی تفریحی در خود، بهترین گزینه برای سرگرم کردن کودکان در فصول گرما خواهد بود.

استخر بادی سرسره و آبپاش دار بست وی، از مهیج ترین استخر بادی کم عمق عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی کودکان بالای 2 سال تولید شده است. این محصول در واقع مانند یک مجموعه بازی آبی ساخته شده که دارای سرسره بادی، آبپاش بادی متحرک، اسباب بازی بادی و حلقه بسکتبال بادی سرخود می باشد از همین رو مشابه یک پارک آبی بادی تولید شده است. عمق این استخر کم بوده بنابراین تنها برای تفریحات مناسب خواهد بود. اسباب بازی های همراه این استخر بادی عبارتند از چند توپ رنگی، مهره های بولینگ و حلقه هایی که می تواند جهت تفریحات بیشتر کودکان شما مورد استفاده قرار بگیرند.

ابعاد استخر بادی بزرگ کودک برابر با (طول: 435 سانتی متر، عرض: 213 سانتی متر، ارتفاع: 117 سانتی متر) در حالت باد شده بوده و ارتفاع ذکر شده برای آن تا بالاترین نقطه بدنه می باشد. این محصول به همراه لوازم تفریحی خود وزن بسته بندی 6.3 کیلوگرمی داشته و با توجه به حجم کم در حالت جمع شده به راحتی توسط هر نوع وسیله نقلیه ای قابل حمل خواهد بود. گفتنی است که تحمل وزن سرسره به 45 کیلوگرم رسیده و میزان ذخیره آب در محفظه خود برابر با 314 لیتر خواهد بود. این محصول ساخته شده از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که از مقاومت بسیار خوبی در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب برخوردار است از همین رو می توانید با خیالی راحت در فضای باز استفاده کنید.

از ویژگی های دیگر این کالا می توان به اتصال شلنگ آب به دریچه آب تعبیه شده روی بدنه اصلی جهت فعال شدن آبپاش متحرک آن اشاره کرد. این محصول متریالی با قابلیت تعمیر نیز داشته تا در صورت وارد شدن آسیب به آن، به راحتی قابل ترمیم و استفاده مجدد باشد. برای خرید استخر بادی سرسره و آبپاش دار بست وی کافیست به روش آنلاین و یا به صورت تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
435 سانتی متر
عرض
۲۱۳ سانتی متر
ارتفاع
۱۱۷ سانتی متر
ظرفیت
۳۱۴ لیتر
وزن
۶.۳ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای آبپاش و سرسره بادی
دارای اسباب بازی بادی
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...