استخر بادی

استخر بادی سرسره دار کودک طرح جنگل مدل 57161

از {{model.count}}

intex 57161 jungle play center

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سرسره دار کودک طرح جنگل از سری محصولات بادی اینتکس می باشد که یک مجموعه بازی بسیار جذاب بوده و از قابلیت های بسیاری برخوردار است. این استخر بادی بچه گانه دارای سرسره بادی، لوازم بازی، آبپاش و ... است. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق تری را در مورد این محصول مشاهده بفرمایید.

استخر بادی سرسره دار کودک طرح جنگل مدل 57161 یک مجموعه بازی طراحی شده برای کودکان می باشد که می توانند به وسیله آن به همراه دوستان خود مشغول به تفریحات آبی شوند. این محصول توسط intex تولید و در بازار محصولات بادی عرضه شده است. استخر بادی سرسره دار می تواند وسیله مناسبی برای تفریح و سرگرمی کودکان باشد و پدید آورنده ی لحظاتی شاد و پر از نشاط برای آن ها باشد. این استخر بادی بچگانه از قابلیت هایی نظیر سرسره بادی، حوضچه شنا، آبپاش و لوازم بازی برخوردار می باشد.

فرم کلی استخر به شکل مستطیلی شکل بوده و رنگ بدنه آن به رنگ آبی است. تعدادی عروسک بادی نیز از جمله فلامینگو، درخت و میمون بر روی بدنه این استخر تعبیه شده است که هر کدام از آن ها کاربرد مختص به خود را دارا هستند. سرسره بادی این استخر کودک به رنگ زرد می باشد و از تحمل وزن بسیار خوبی نیز برخوردار است. در قسمت پشت سرسره یک عدد حوضچه عمیق برای کودکان تعبیه گردیده است. همچنین قسمت انتهایی سرسره نیز دارای کف بادشو بوده و ایمنی کودکان را در هنگام بازی درون استخر تامین می نماید.

بدنه استخر بادی سرسره دار اینتکس تولید شده از وینیل می باشد. وینیل متریالی بوده که با نام دیگر  PVC نیز شناخته می شود. این مواد مقاومت بسیار خوبی را در برابر تابش مستقیم خورشید و انواع دمای آب داشته و دوام بالای آن مثال زدنی ست. تنها بایستی مراقب بود تا شی تیز با بدنه استخر بادی برخوردی نداشته باشد. البته لازم به ذکر است که از مزیت های این متریال این است که به آسانی قابل تعمیر بوده و با خدماتی که مستر اینتکس به شما ارائه می دهد کار تعمیر محصولات بادی شما را نیز انجام می دهد.

این استخر کودک در ابعاد (طول: 244 سانتی متر، عرض: 198 سانتی متر و اتفاع: 71 سانتی متر) طراحی و تولید شده است. عمق مفید استخر 20 سانتی متر بوده و ارتفاع کلی آن نیز 71 سانتی متر می باشد. با وجود دو حوضچه شنا درون این این محصول، هرکدام عمق متفاوتی را داشته که استخر بزرگ دارای عمق 20 و استخر کوچک دارای عمق 11 سانتی متر می باشند. یک عدد آبپاش نیز بر روی این محصول تعبیه شده است که به وسیله یک شلنگ به خروجی آب استخر متصل شده و با ایجاد گردش آب میان آبپاش و آب درون استخر، بدون هدر دادن آب، کار پاشش آب را انجام می دهد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید استخر بادی و اطلاع و مقایسه قیمت استخر بادی با همکاران ما در فروشگاه استخر بادی مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

طول
244 سانتی متر
عرض
198 سانتی متر
ارتفاع
71 سانتی متر
ظرفیت آب
500 لیتر
وزن
6.5 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای وسایل بازی
دارای سرسره بادی
دارای آبپاش

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...