استخر بادی

استخر بادی سرسره دار کودک بست وی مدل 53052

از {{model.count}}

bestway 53052 baby inflatable slide pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سرسره دار کودک بست وی به همراه آبپاش بادی سرخود و اسباب بازی، یکی از انواع مجموعه بازی آبی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای کودکان زیر 3 سال مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای کیفیت ساخت خوبی بوده و می تواند گزینه بسیار مفرحی برای تفریحات آبی کودکان شما در فضای باز باشد.

استخر بادی سرسره دار کودک بست وی به همراه اسباب بازی بادی، از مهیج ترین مجموعه بازی آبی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای کودکان زیر 3 سال مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که در تصاویر محصول قابل مشاهده بوده، یک سرسره بادی متصل به بدنه اصلی با دریچه هوای مجزا، آبپاش بادی سرخود و چند اسباب بازی بادی در نظر گرفته شده که جهت تفریحات بیشتر کودکان شما در این مجموعه بازی بادی قرار داده شده است. این استخر بادی کم عمق سرسره دار تنها برای تفریحات آبی هوازی مناسب بوده و قابل استفاده برای شنا نخواهد بود.

استخر بادی آبپاش دار کودک دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 239 سانتی متر، عرض: 206 سانتی متر، ارتفاع: 86 سانتی متر) بوده و قادر است تا مقدار 308 لیتر آب را در خود جای دهد. استخری که بدنه ای ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل داشته و دارای ساختار دو لایه می باشد بنابراین در برابر فشار و دمای متفاوت آب و همچنین نور آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت. متریالی که در تولید انواع محصولات بادی استفاده شده و به دلیل ابعاد کم در حالت جمع شده و داشتن وزن بسته بندی 4.7 کیلوگرمی به راحتی در مسافرت ها نیز قابل حمل خواهد بود.

از ویژگی های دیگر استخر بادی با اسباب بازی می توان به قابلیت نصب شلنگ آب به دریچه مخصوص آبپاش جهت اسپری کردن آب به داخل استخر، قابلیت تعمیر و ترمیم متریال و همچنین اسباب بازی بادی متصل به بدنه و مجزای آن اشاره کرد. برای خرید استخر بادی سرسره دار کودک بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و به روش آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.

طول
۲۳۹ سانتی متر
عرض
۲۰۶ سانتی متر
ارتفاع
۸۶ سانتی متر
ظرفیت
۳۰۸ لیتر
وزن
۴.۷ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای سرسره بادی
دارای اسباب بازی بادی
دارای آبپاش
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...