استخر بادی

استخر بادی سرسره دار بست وی مدل 53118

از {{model.count}}

Bestway pool and playground 53118

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سرسره دار بست وی مدل 53118 یکی از محصولات با کیفیت برند بست وی می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی وینیل استاندارد بوده و می تواند یک محصول جذاب برای کودکان شما باشد. ابعاد بزرگ و وزن کم را می توان از ویژگی های مثبت این محصول برشمرد که به شما کمک می کند تا بتوانید این محصول را به سادگی جابجا نموده و در هر مکانی از آن استفاده نمایید. اسباب بازی های بادی و پلاستیکی و سرسره بادی را نیز می توان از نقاط مثبت محصول برشمرد.

استخر بادی بزرگ سرسره دار کودک بست وی یک محصول جذاب از شرکت بست وی می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی وینیل بوده که این بدنه بطور کاملا ضدحساسیت طراحی شده است تا برای کودکان شما مشکلات پوستی پیش نیاید و بتوانند با خیال آسوده از محصول استفاده نمایند. وزن کمتر از ۵ کیلوگرمی استخر بادی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به سادگی این محصول را به همراه خود جابجا نموده و از آن در مسافرت ها و یا ویلا استفاده نمایید و در صورت نیاز بتوانید مجددا آن را جابجا نمایید. ظرفیت آب حدودا ۲۷۰ لیتری استخر نیز از دیگر مشخصه های این محصول می باشد که به سادگی و در مدت زمان کوتاهی می توانید آن را پر از آب نموده و پس از استفاده نیز به سادگی و به کمک شیر تخلیه، آب استخر را خالی نمایید.

در قسمت بالایی این استخر بادی bestway یک سرسره بادی تعبیه شده است تا کودکان بتوانند نهایت لذت را از بازی و سرگرمی ببرند. آبپاش (با قابلیت اتصال به شلنگ)، اسباب بازی بادی و پلاستیکی و همچنین سایبان کوچک با طراحی ویژه نیز از دیگر ویژگی های این محصول بشمار می رود. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با مشاورین فروش شرکت اینتکس (Mrintex) تماس برقرار نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

طول
۲۶۴ سانتی متر
عرض
۱۸۸ سانتی متر
ارتفاع
۱۴۰ سانتی متر
وزن
۵ کیلوگرم
ظرفیت آب
۲۷۰ لیتر
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
خیر
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای اسباب بازی های مختلف بادی و پلاستیکی
دارای سایه بان
دارای سرسره بادی
دارای آبپاش
کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...