استخر بادی

استخر بادی سرسره دار اینتکس مدل 57453

از {{model.count}}

intex 57453 kids pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سرسره دار اینتکس از استخر بادی کودک های شرکت اینتکس می باشد که دارای دو عدد حوضچه برای شنا، آبپاش و سرسره بادی می باشد که یک مجموعه کامل بازی برای کودکان بوده که می توانید در ادامه مشخصات بیشتری را از این استخر بادی کودک مشاهده بفرمایید.

استخر بادی سرسره دار اینتکس مدل 57453 یکی از بزرگترین و عمیق ترین استخر بادی سرسره دار های intex می باشد که یک مجموعه بازی بسیار کامل برای کودکان محسوب شده و آن ها می توانند به همراه دوستان خود درون این مجموعه بازی اوقات فراغت بسیار خوشی را سپری بنمایند. رنگ بدنه این محصول ترکیبی از رنگ های آبی، زرد و قرمز می باشد. گفتنی است که این استخر بادی بچه گانه دارای دو عدد حوضچه بوده که یکی از این حوضچه دارای عمق بالا و دیگری دارای قطر بالایی می باشد. 

حوضچه عمیق به وسیله یک سرسره بادی به حوضچه با قطر بالا متصل شده است که کودکان می توانند به وسیله این سرسره بادی تعبیه شده درون استخر بادی به بازی بپردازند. در قسمت بالای سرسره بادی یک عدد آبپاش نیز قرار داده شده است. همینطور علاوه بر سرسره و آبپاش، این محصل دارای تعدادی وسیله بازی همانند توپ نیز بوده که کودکان می توانند به همراه دوستان خود به بازی های متنوعی درون استخر بپردازند. 

ابعاد این محصول تشکیل شده است از طول: 297 سانتی متر، عرض: 193 سانتی متر و ارتفاع: 135 سانتی متر که درواقع یکی از استخر بادی سرسره دار های بسیار بزرگ اینتکس در دنیا می باشد. بدنه ی این محصول همچون دیگر محصولات بادی اینتکس از وینیل تولید گردیده است. سرسره بادی و آبپاش نیز همانند بدنه از همین متریال تولید شده اند. شما می توانید برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس مستر اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

استخر بادی سرسره دار اینتکس مدل 57453 از سری استخر بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، اینتکس یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی می باشد که استخر بادی یکی از محصولات تولید شده توسط این برند است و البته اینتکس یک سری محصولات بادی دیگری تولید کرده است که انواع آنها را می توانید در فروشگاه لوازم بادی مستر اینتکس مشاهده و یا خریداری کنید. استخر بادی در ابعاد و اندازه های مختلفی ساخته شده است، البته استخر بادی بیشتر برای کودکان مورد استفاده قرار میگرفت ولی با طراحی های جدید و به روز و با ابعادهای مختلف تولید شده است که مورد استفاده بزرگسالان نیز قرار می گیرد.

در این مطلب قصد داریم تا یکی از پر فروش ترین استخر بادی کودک های تولید شده توسط برند اینتکس را مورد نقد و بررسی قرار دهیم تا بتوانید با اطلاعات دقیق و کافی محصول مورد نظر خود را خریداری کرده و از آن برای کودک خود استفاده کنید. استخر بادی یک وسیله بسیار شاد و مهیج می باشد که با خرید استخر بادی می توانید یک تفریح بسیار شاد و مهیج برای کودک مهیا کنید و یا البته برای استفاده بزرگسالان از آن استفاده کنید.

استخر بادی سرسره دار اینتکس

طراحی و ساخت استخر بادی کودک آبپاش دار مدل 57453

استخر بادی اینتکس مدل 57453 یکی از جدیدترین و با امکانات ترین استخر بادی های تولید شده توسط برند اینتکس می باشد که بروزترین طراحی را در بین استخر بادی ها دارد، این استخر بادی دارای یک عدد سرسره می باشد که این سرسره بادی جذابیت استخر بادی را دو چندان کرده است. این محصول دارای دو حوضچه می باشد که راه ارتباطی این حوضچه از طریق سرسره بادی است. در قسمت بالای سرسره یک عدد آبپاش نیز تعبیه شده است که با اتصال شیلنگ آب به آن آبپاش فعال می شود، با فعال شدن آبپاش این استخر بادی پایین آمدن از سرسره بسیار راحتتر می شود. به همراه این محصول تعدادی توپ رنگی نیز قرار گرفته شده است که برای خرید توپ رنگی می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید. بر روی دیواره های حوضچه نیز سرسره برای توپ قرار گرفته شده است که باعث می شود کودک شما ساعت ها با این محصول سرگرم شود.


استخر بادی آبپاش دار کودک

ابعاد استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس مدل 57453

ابعاد استخر بادی یکی از مهم ترین عوامل خرید استخر بادی می باشد زیرا باید با در نظر گرفتن فضای مورد نیاز باید مدل مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. ابعاد این استخر بادی نیز برابر است با 297 سانتی متر به طول، 193 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 135 سانتی متر دارد که ارتفاع این محصول برابر با تا بالاترین قسمت استخر همان آبپاش می باشد. با توجه به ابعاد ذکر شده این استخر بادی دارای ظرفیت آبی برابر با 1400 لیتر آب می باشد که در دو حوضچه آن این مقدار آب قرار می گیرد. با توجه به ابعاد و ساختار این استخر بادی مناسب برای استفاده کودکان می باشد زیرا ارتفاع آب این محصول حداکثر 20 سانتی متر می باشد. اینتکس برای تخلیه راحت آب داخل این محصول یک عدد شیر تخلیه آب در کف قرار داده است که با باز کردن آن به راحتی می توانید آب داخل استخر را خالی کنید.


جنس بدنه استخر بادی سرسره دار کودک اینتکس مدل 57453

در ساخت این استخر بادی از بهترین مواد اولیه استفاده شده است، جنس بدنه این استخر بادی از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد، پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول مقاومت بالایی در برابر فشار از خودش نشان می دهد و همچنین ضد حساسیت ضد بو است و هیچ گونه آسیبی به کودک شما در زمان استفاده نمی رساند. شایان ذکر است که در صورت بروز هر گونه آسیب این پی وی سی قابلیت تعمیر را به شما میدهد، برای تعمیر محصولات بادی نیز فروشگاه اینتکس مستر اینتکس مرکز تعمیرات محصولات بادی را افتتاح کرده است که این کار را به راحتی برای شما انجام میدهد. پی وی سی وینیل مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار، دمای آب و همچنین آسیب دیدگی از خودش نشان میدهد و تنها در صورت برخورد شی تیز به آن دچار آسیب می شود و یا اینکه شعله مستقیم آتش به آن بخورد.


سوالات متداول

  • از این استخر بادی می توان برای چند کودک به صورت همزمان استفاده کرد؟

استخر بادی سرسره دار اینتکس می تواند برای 2 الی 3 کودک در سنین زیر 5 سال استفاده شود از همین رو مینی پارک آبی جذابی برای فرزندان شما محسوب خواهد شد.

  • آیا استفاده دائمی و بلند مدت در فضای باز به استخر آسیب می رساند؟

مواردی همچون برخورد اشیای تیز به بدنه، وجود اشیای تیز در سطوحی که استخر را راه اندازی و استفاده می کنید و همچنین فشار بیش از حد و جامپ کردن روی لبه بدنه از مواردی بوده که به این استخر آسیب می رساند اما تابش بیش از حد آفتاب در مواردی که استفاده طولانی مدت در فضای باز داشتید را نیز باید به این موارد اضافه کرد در نتیجه بهتر است از یک سایه بان برای این محصول استفاده کنید.


خرید استخر بادی سرسره دار اینتکس مدل 57453

برای خرید استخر بادی سرسره دار اینتکس می توانید از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند. مستر اینتکس تمای محصولات خود را به سه روش حضوری، اینترنتی و تلفنی بفروش می رساند. شایان ذکر است که بعد از خرید استخر بادی سرسره دار اینتکس برای باد کردن آن نیازمند پمپ باد مخصوص اینتکس هستنید که در چندین مدل عرضه شده است که آن هم در دسته بندی پمپ باد قابل مشاهده می باشد.

طول
297 سانتی متر
عرض
193 سانتی متر
ارتفاع
135 سانتی متر
ظرفیت آب
1400 لیتر
وزن
6.1 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای اسباب بازی
دارای سرسره بادی
دارای آبپاش

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...