استخر بادی

استخر بادی سرسره دار اینتکس مدل 57444

از {{model.count}}

intex 57444 slide inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سرسره دار اینتکس مدل 57444، یکی از پرفروش ترین استخر بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد که دارای سرسره بادی و آبپاش است ، در طراحی این استخر بادی از رنگ های شاد و جذاب استفاده شده که نظر هر فردی را نسبت به خودش جذب میکند. برای خرید و قیمت استخر بادی سرسره دار اینتکس از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام کنید.

استخر بادی سرسره دار اینتکس مدل 57444 استخر بادی یکی از پرفروشترین محصولات بادی می باشد که توسط برند های مختلفی نظیر اینتکس و بست وی م تولید می شود. اینتکس و بست وی تولیدات با کیفیت و با طراحی های زیبایی را در این زمینه ارائه داده اند که استخر بادی سرسره دارد کودک 57444 یکی از این مدل ها می باشد. در طراحی این استخر بادی از رنگ های شاد و جذاب استفاده شده است که به راحتی نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب میکند.

شایان ذکر است که این استخر بادی دارای سرسره و آب پاش می باشد که زیبایی این محصول را دو چندان کرده است، ابعاد این استخر بادی سرسره دار اینتکس برابر است با 249 سانتی متر به طول، 191 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 109 سانتی متر دارد که ابعادی مناسب برای استخر بادی می باشد، ارتفاع ذکر شده توسط شرکت اینتکس به صورت کلی می باشد و ارتفاع آب این محصول در حدود 20 الی 25 سانتی متر می باشد، علاوه بر سرسره و آبپاش در بسته بندی این محصول 6 عدد توپ رنگی نیز قرار گرفته شده است که کودک شما می تواند با آن نیز هم بازی کند.

بدنه این استخر بادی سرسره دار از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد، پی وی سی به کار رفته در ساخت این مقاومت بالایی در برابر فشار می باشد و همچنین ضد حساسیت و ضد بو است و البته به دلیل استفاده از بهترین متریال در ساخت این استخر سرسره دار و آبپاش دار اینتکس قابلیت تعمیر مجدد را دارد که در صورت بروز آسیب می توانید آن را تعمیر و مجدد استفاده کنید. برای خرید استخر بادی سرسره دار اینتکس مدل 57444 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات اینتکس را با ضمانت اصالت کالا و سال تولید بروز بفروش می رساند.

طول
۲۴۹ سانتی متر
عرض
۱۹۱ سانتی متر
ارتفاع
۱۰۹ سانتی متر
ظرفیت
۳۱۰ لیتر
وزن
۷ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای برچسب تعمیرات
دارای آبپاش
دارای سرسره بادی
اسباب بازی بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...