استخر بادی

استخر بادی سرسره دار اینتکس مدل 57176

از {{model.count}}

intex 57176 slide kiddie pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سرسره دار اینتکس با طرح وال، یکی از مهیج ترین مجموعه بازی آبی بادشو برای سنین بالای 3 سال بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای کیفیت ساخت بالا به همراه ویژگی هایی همچون سرسره بادی و آبپاش سرخود بوده و از دو استخر به هم وصل شده بهره می برد تا فضای بیشتری برای تفریحات فرزندان شما ایجاد کند.

استخر بادی سرسره دار اینتکس در طرح وال، یکی از مهیج ترین و بزرگترین استخر بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی تابستانی کودکان بالای 3 سال مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول همانطور که در تصاویر آن قابل مشاهده بوده دارای دو استخر در دو سایز مختلف داشته توسط سرسره بادی سرخود به هم متصل می باشند. استخر سایز کوچکتر دارای عمق بیشتر نسبت به استخر بزرگ بوده از همین رو می تواند دو فضا جهت ذخیره آب برای تفریحات کودکان فراهم سازد. سرسره بادی تعبیه شده نیز خود از تحمل وزن 50 کیلوگرمی بهره مند بوده که در زمان استفاده بایستی این مقدار تحمل وزن در نظر گرفته شود. از ویژگی های دیگر در طراحی بدنه می توان به آبپاش تعبیه شده روی بدنه اصلی و یک محافظ بادشو در کف سرسره اشاره نمود.

ابعاد استخر بادی سرسره دار کودک برابر با (طول: 373 سانتی متر، عرض: 234 سانتی متر، ارتفاع: 99 سانتی متر) در حالت باز شده بوده و می تواند تا مقدار 235 لیتر آب را در خود جای دهد. گفتنی است که ارتفاع ذکر شده تا بالاترین نقطه بدنه اصلی بوده اما ارتفاع استخر بزرگ به 20 و ارتفاع استخر کوچک تر نیز به 30 سانتی متر می رسد. این کالا امکان جمع شدن در ابعاد بسیار کوچکتر را داشته، طوری که در حالت بسته بندی شده ابعادی برابر با 46 × 40 × 16 سانتی متر با وزن 3 کیلوگرم خواهد داشت.

جنس و متریال در نظر گرفته شده برای این استخر بادی سرسره و آبپاش دار اینتکس از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که متریالی ضخیم و مقاوم در برابر نور آفتاب، دما و فشار آب به حساب می آید. این نوع جنس بدنه که در تمامی انواع استخر بادی در ضخامت های مختلف به کار برده شده دارای قابلیت تعمیر و انعطاف پذیری بالا می باشد. برای خرید استخر بادی سرسره دار طرح وال اینتکس می توانید به صورت حضوری و آنلاین از طریق سایت نمایندگی اینتکس اقدام نمایید.

طول
373 سانتی متر
عرض
234 سانتی متر
ارتفاع
99 سانتی متر
ظرفیت
235 لیتر
وزن
3 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای سرسره بادی
دو استخر مجزا
دارای آبپاش
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...