استخر بادی

استخر بادی سرسره دار اینتکس مدل 57166

از {{model.count}}

intex 57166 inflatable kids pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سرسره دار کودک اینتکس با طرح دایناسور از جدید ترین مجموعه آبی تفریحی بادشو برای فصول گرما بوده که جهت تفریحات روزمره و آب تنی کودکان زیر 4 سال مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای ویژگی هایی همچون سرسره بادشو و آبپاش بادی سرخود بوده و از یک عروسک بادی برخوردار است. این کالا فاقد پمپ باد بوده اما توسط انواع پمپ باد محصولات بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس قابل راه اندازی خواهد بود.

استخر بادی سرسره دار اینتکس با طرح دایناسور یکی از جدید ترین استخر بادی بزرگ و کم عمق عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که در میان مجموعه بازی آبی کودکان قرار می گیرد. این محصول طراحی و ساختار بدنه بیضی شکل داشته و از یک سرسره بادی متصل به کف، یک آبپاش بادی متصل به دیواره استخر و عروسک بادی بهره مند است از همین رو گزینه خوبی برای تفریحات آبی کودکان زیر 4 سال در فصول گرما خواهد بود. استخر بادی کم عمق کودک اینتکس دارای متریالی از نوع پلاستیک PVC وینیل بوده که از ساختار دو لایه برخوردار می باشد. این متریال در برابر دمای متفاوت آب و نور آفتاب مقاوم بوده از همین رو می توان با خیالی آسوده در فضای باز استفاده کرد. متریالی که با انعطاف بالای خود امکان جمع شدن در ابعاد کوچکتر را فراهم ساخته تا با وزن 3.1 کیلوگرمی خود به راحتی در هر مکان دلخواهی حمل و استفاده شود.

ابعاد باد شده استخر بادی آبپاش دار کودک برابر با (طول: 191 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 58 سانتی متر) بوده که با توجه به عمق 12 سانتی متری خود قادر است تا مقدار 143 لیتر آب را جای دهد. این مقدار ظرفیت آب تنها برای تفریحات آبی و آب تنی کاربرد خواهد داشت. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به تحمل وزن 54 کیلوگرمی سرسره بادشو و امکان اتصال شلنگ آب از قسمت بیرونی بدنه استخر به آبپاش جهت اسپری کردن دائمی آب اشاره کرد. برای خرید استخر بادی سرسره دار کودک اینتکس با طرح دایناسور کافیست به روش اینترنتی و یا حضوری سفارش مورد نظر را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

استخر بادی سرسره دار اینتکس مدل 57166، استخر بادی یکی از محصولات پر طرفدار در بین کودکان و نوجوانان می باشد زیرا با خرید استخر بادی می توانند در فصل تابستان مشغول آب تنی و بازی باشند و از آن لذت ببرند. البته یک سری استخر بادی مناسب برای استفاده بزرگسالان نیز تولید شده است که در فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس و بست وی می توانید انواع آنها را مشاهده و یا خریداری کنید. اینتکس یکی از تولیدکنندگان بزرگ و مطرح محصولات بادی می باشد که در تولید انواع محصولات بادی عملکرد خیلی خوبی داشته و توانسته محصولات متنوعی را روانه بازار کند.

در مقابل اینتکس بست وی نیز تولید محصولات بادی اعم از استخر بادی، وان بادی، قایق بادی، تخت بادی و تشک بادی را انجام میدهد، که در بخش استخر بادی بیشتر بر روی طراحی جدید تمرکز کرده اند تا بتوانند نظر کودکان را نسبت به خودشان جلب کنند. این استخر بادی کودک دارای طراحی بسیار خاص و منحصر بفرد است که در ادامه راجع به طراحی این محصول به صورت مفصل توضیحاتی را به شما عزیزان خواهیم داد. این استخر بادی محصول برند اینتکس می باشد که دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی می باشد. 

استخر بادی سرسره دار اینتکس

طراحی و ساخت استخر بادی کودک اینتکس مدل 57166

طراحی این استخر بادی بسیار زیبا و جذاب است که در بین تمامی استخر ها می توان این طراحی زیبا را وجه تمایز در نظر گرفت.طراحی این استخر بادی به صورت سرسره دار می باشد که نسبت به استخر بادی های معمولی یک مزیت محسوب می شود. استخر بادی ها اکثر دارای طراحی گرد و مستطیلی شکل هستند اما این استخر دارای سرسره دار یک طراحی خاص است که در کمتر استخر بادی کودک می توان آن را دید. در ساخت این محصول از رنگ های شاد و جذاب استفاده شده است که به راحتی نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب می کند. به همراه این استخر بادی یک سری اسباب بازی بادی نیز عرضه می گردد که به چاپ روی بدنه استخر مرتبط می باشد. این اسباب بازی ها دایناسور هستند که کودکان با این موجودات ارتباط خاصی برقرار میکنند.شایان ذکر است که این محصول دارای آبپاش است که با اتصال شلنگ آب به استخرتان می توانید آن را فعال کنید.


ابعاد استخر بادی سرسره دار اینتکس مدل 57166

ابعاد باز شده این استخر بادی سرسره دار کودک اینتکس برابر است با طول: 191 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 58 سانتی متر که ارتفاع ذکر شده تا بلندترین قسمت استخر بادی است و ارتفاع یا همان عمق اصلی این استخر بادی 12 سانتی متر می باشد. ظرفیت استخر بادی سرسره دار اینتکس با توجه ابعاد ذکر شده معادل با 143 لیتر است. ظرفیت این استخر بادی کودکانه اینتکس امر پر کردن آب و یا خالی کردن آن را بسیار راحت کرده است. وزن این محصول در حالت بسته بندی نیز برابر با 3.1 کیلوگرم می باشد.با توجه به ابعاد ذکر شده این محصول می توانید آن را در خانه، حیاط، بالکن و در داخل حمام نیز استفاده کنید.


متریال استخر بادی سرسره دار اینتکس

متریال استفاده شده در ساخت این محصول از بهترین کیفیت برخوردار است، به علت اینکه محصولات بادی تفریحی بیشتر مناسب با کودکان می باشد، شرکت های تولیدکننده این نوع محصولات از بهترین متریال موجود در بازار استفاده می کنند تا آسیبی به کودکان نرسد. جنس رویه این استخر بادی سرسره دار از پی وی سی می باشد که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد، پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول ضد حساسیت و ضد بو است و همچنین قابلیت تعمیر مجدد را نیز به شما میدهد. پی وی سی دارای مقاومت بالا در برابر فشار و یا تابش نور خورشید می باشد.


پرسش های متداول

  • بهترین پمپ باد برای راه اندازی این استخر بادی چیست؟

پمپ باد برقی بهترین گزینه برای راه اندازی این استخر بادی کودکان بوده زیرا که دارای قدرت و سرعت بالایی برای باد زدن خواهد بود. از آنجایی که این محصول توسط چند دریچه هوا راه اندازی شده بنابراین باد زدن آن توسط پمپ دستی به دلیل زمانبر بودن، کمی اذیت کننده خواهد بود.

  • در صورت آسیب دیدن هر نقطه ای از بدنه امکان تعمیر آن فراهم می باشد؟

بله. تعمیر استخر بادی توسط تعمیرکاران فروشگاه اینتکس صورت گرفته و حتی خود نیز می توانید با تهیه پکیج تعمیرات محصولات بادی اقدام به ترمیم قسمت های آسیب دیده کنید.

  • برای استفاده در فضای باز بای به چه نکاتی توجه داشت؟

جهت استفاده از استخر بادی اینتکس در فضای باز بهتر است در سطوحی کاملا صاف راه اندازی شده و از یک زیرانداز مطمئن برای کف آن استفاده کنید. همچنین از قرار دادن طولانی مدت استخر در برابر نور آفتاب (در صورت عدم استفاده) پرهیز کنید تا باعث افزایش طول عمر این محصول شود.


خرید استخر بادی سرسره دار کودک اینتکس 57166

برای خرید استخر بادی سرسره دار اینتکس می توانید از نمایندگی اینتکس مستر اینتکس، فروشگاه لوازم بادی اینتکس و بست وی اقدام به عمل آورید. مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند و همچنین محصولات خود را به سراسر کشور از طریق پست، تیپاکس و باربری ارسال میکند.

طول
191 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
58 سانتی متر
ظرفیت آب
143 لیتر
وزن
3.1 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای سرسره بادی
دارای آبپاش
اسباب بازی بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...