استخر بادی

استخر بادی سرسره دار اینتکس مدل 57163

از {{model.count}}

intex 57163 kids pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سرسره دار اینتکس تولید سال 2020 کمپانی intex می باشد که در نمایندگی اینتکس مستر اینتکس به همراه خدمات پس از فروش عرضه می گردد. این استخر بادی از نوع سرسره دار می باشد و مناسب استفاده کودکان و نوزادان است. در ادامه مشخصات بیشتری از این محصول قرار گرفته است.

استخر بادی سرسره دار اینتکس مدل 57163 یکی از هزاران مدل استخر بادی اینتکس های موجود در بازار می باشد که شرکت اینتکس این محصول را به تازگی تولید و به عنوان استخر بادی ارزان روانه بازار کرده است و هم اکنون در نمایندگی اینتکس و فروشگاه اینتکس مستر اینتکس به همراه ارسال به سراسر کشور و خدمات پس از فروش عرضه می شود. این استخر بادی بچه گانه دارای یک عدد سرسره، یک عدد آبپاش و تعدادی لوازم بازی می باشد که می تواند به خوبی کودکان را سرگرم کند.

این محصول گزینه ای بسیار عالی برای تفریحات آبی کودکان در فصل تابستان می باشد که می توانند به وسیله آن از اوقات فراغت خود نهایت استفاده را برده و به همراه دوستان خود مشغول بازی شوند. قیمت استخر بادی سرسره دار نسبت به سایر استخر ها مناسب تر بوده و همین امر موجب شده است تا خریداران بیشتری را به خود جذب کند. بدنه ی این محصول از وینیل تولید شده است که دارای مقاومت بسیار بالا در برابر تابش مستقیم خورشید بوده و در اثر برخورد نکردن شئ تیز با بدنه آن، هیچگونه مشکلی برای استخر به وجود نخواهد آمد.

علاوه بر خرید استخر بادی شما می توانید پمپ باد استخر بادی را نیز از سایت مستر اینتکس سفارش داده و آن را درب منزل خود دریافت بنمایید. به وسیله پمپ باد شما می توانید به راحتی و با سرعت بالا استخر بادی خود را راه اندازی کرده و آن را آماده استفاده کنید. ابعاد این محصول تشکیل شده است از طول: 196 سانتی متر، عرض: 170 سانتی متر و ارتفاع: 107 سانتی متر که این ارتفاع تا قسمت بالایی استخر بوده و عمق مفید آن چیزی نزدیک به 12 سانتی متر می باشد. تحمل وزن سرسره بادی این استخر کودک 54 کیلوگرم بوده و ظرفیت آب استخر نیز 150 لیتر در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است که ضخامت لایه های این محصول 0.30 میلی متر بوده که ضخامتی استاندارد محسوب شده و به خوبی می تواند تابش مستقیم خورشید را تحمل کند. شما می توانید برای خرید استخر بادی کودک اینتکس و اطلاع از قیمت استخر بادی اینتکس به وبسایت نمایندگی اینتکس و فروشگاه اینتکس مستر اینتکس مراجعه نموده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در این فروشگاه تماس حاصل بفرمایید.

طول
196 سانتی متر
عرض
170 سانتی متر
ارتفاع
107 سانتی متر
ظرفیت آب
150 لیتر
وزن
5 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای لوازم بازی
دارای سرسره بادی
دارای آبپاش

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...