استخر بادی

استخر بادی سرسره دار اینتکس مدل 57162

از {{model.count}}

intex 57162 inflatable play center

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سرسره دار اینتکس از سری استخر بادی کودک های شرکت intex می باشد که دارای سرسره بادی و تعدادی اسباب بازی بادی نیز می باشد. این محصول یک پکیج بازی کامل برای کودکان بوده که به وسیله آن می توانند اوقات خوشی را به همراه دوستان خود سپری بنمایند. این محصول از سری استخر بادی ارزان های مستر اینتکس می باشد که می توانید در ادامه مشخصات دقیق تری از این محصول را مشاهده بنمایید.

استخر بادی سرسره دار اینتکس مدل 57162 یکی دیگر از سری محصولات بادی شرکت اینتکس می باشد که در سال 2018 برای اولین بار تولید و در بازار محصولات بادی عرضه شد. این شرکت توانسته است تا با تولید محصولات بادی با کیفیت و درجه 1، به جایگاه اول در میان تولید کنندکان محصولات بادی دست یابد. استخر بادی کودک سرسره دار وسیله ای بسیار مناسب برای تفریحات آبی کودکان می باشد که آن ها به همراه دوستان خود می توانند به تفریحات پر تحرک و سراسر نشاط مشغول شوند و اوقات فراغتی پر از شادی را پشت سر بگذارند. این محصول قابل استفاده در تمامی فضا ها اعم از پشت بام، حیاط و بالکن است.

همانند دیگر محصولات بادی اینتکس این استخر بادی بچه گانه نیز تولید شده از وینیل می باشد. وینیل که نام دیگر آن PVC می باشد، متریالی با کیفیت بالا بوده که مناسب ترین گزینه برای تولید محصولات بادی است. چرا که از دوام بسیار خوبی برخوردار بوده و وزن بسیار سبکی را داراست. از مزیت های دیگر این مواد می توان به مقاومت بسیار خوب آن در مقابل تابش مستقیم خورشید اشاره نمود. استخر بادی اینتکس با توجه با ابعادی که دارد در میان استخر بادی بزرگ های این کمپانی قرار گرفته است و مناسب برای استفاده همزمان چند کودک می باشد.

این محصول دارای طول: 218 سانتی متر، عرض: 188 سانتی متر و ارتفاع: 99 سانتی متر است. البته لازم به ذکر است که این ارتفاع تا قسمت بالای لوازم بازی این محصول بوده و ارتفاع حوضچه شنای این استخر چیزی نزدیک به 20 سانتی متر می باشد. ظرفیت آب آن نیز 210 لیتر و وزن استخر 8 کیلوگرم است. این محصول یک مجموعه کامل برای سرگرمی کودکان به شمار می رود. چرا که علاوه بر استخر، این محصول دارای سرسره بادی و تعدادی لوازم بازی نیز می باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید استخر بادی و یا اطلاع از قیمت استخر بادی با همکاران ما در فروشگاه استخر بادی مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

طول
218 سانتی متر
عرض
188 سانتی متر
ارتفاع
99 سانتی متر
ظرفیت آب
210 لیتر
وزن
8.2 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای اسباب بازی بادی
دارای سرسره بادی
دارای آبپاش

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...