استخر بادی

استخر بادی سرسره دار اینتکس مدل 57154

از {{model.count}}

intex 57154 child inflatable pool with slide

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سرسره دار کودک یکی از بزرگترین مجموعه بازی بادی برای سنین زیر 6 سال بوده که شامل دو استخر بادی متصل به هم به همراه سرسره بادی ، آبپاش بادی و همچنین اسباب بازی بادی مجزا می باشد. این استخر بادی کودک برای تفریحات آبی تابستانی تولید و توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده است.

استخر بادی سرسره دار کودک اینتکس یکی از بزرگترین استخر بادی چند منظوره تحت عنوان مجموعه آبی بادی عرضه شده توسط شرکت اینتکس بوده که برای تفریحات آبی سنین کودکان زیر 6 سال مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی بدنه و ساختار داخلی این استخر بادی کودک به گونه ای بوده که شامل دو استخر بادی بزرگ و کوچک می باشد از همین رو دو محل پر کردن آب برای تفریحات کودکان خواهید داشت. بین این دو استخر یک سرسره بادی و یک آبپاش بادی سرخود با طرح رنگین کمان تعبیه شده که هر دو استخر را از هم جدا کرده است.

آبپاش بادی توسط یک جریان آب از فضای بیرون تغذیه شده و آب را به قسمت سرسره اسپری می کند. سرسره نیز به بدنه اصلی متصل بوده اما توسط دریچه باد مجزا راه اندازی می شود. گفتنی است که سرسره بادی خود دارای تحمل وزن 55 کیلوگرمی بوده و بایستی از حرکات پرشی روی آن خودداری کنید. از ویژگی های دیگر در طراحی بدنه می توان به اسباب بازی بادی در اشکال مختلف به صورت مجزا و متصل به بدنه برای سرگرمی بیشتر کودکان اشاره کرد. استخر بادی سرسره دار بزرگ اینتکس دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 290 سانتی متر ، عرض: 180 سانتی متر ، ارتفاع: 104 سانتی متر تا بالاترین نقطه بدنه) بوده که قادر است در مجموع 450 لیتر آب را در درون خود جای دهد.

این مقدار ظرفیت آب توسط یک فشار آب مناسب در کوتاه ترین زمان پر خواهد کرد. این محصول ساخته شده از جنس و متریال پلاستیک PVC وینیل بوده که بدنه ای با ساختار دو لایه و ضخیم دارد اما از طرفی انعطاف پذیری بالای این بدنه نیز امکان جمع شدن آن را در حجم و اندازه های کوچکتر فراهم ساخته تا به راحتی و با کمترین اشغال فضا در مسافرت ها نیز حمل و جا به جا کنید. جهت خرید استخر بادی سرسره دار و آبپاش دار کودک کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش نموده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

استخر بادی سرسره دار اینتکس مدل 57154 از سری استخر بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد. اینتکس تولید کننده انواع لوازم بادی می باشد که در سبد محصولات خود یک سری محصولاتی قرار داده است نظیر، استخر بادی، تشک بادی، وان بادی، تخت بادی و .... که پرفروش ترین این محصولات استخر بادی است، استخر بادی یک محصول تفریحی است که با خرید آن می توانید، ساعات خوشی را برای کودک خود فراهم کنید. البته استخر بادی تنها برای استفاده کودکان نیست بلکه استخر بادی مناسب برای بزرگسالان نیز می باشد با این تفاوت که طراحی و ابعاد این محصول متفاوت است که در ادامه بیشتر راجع به استخر بادی بزرگسالان توضیح میدهیم.


طراحی و ساخت استخر بادی سرسره دار اینتکس

این روزها استخر بادی به عنوان یک محصول بسیار پرطرفدار در بین عموم مردم یاد می شود و به همین دلیل اینتکس که تولید کننده انواع لوازم بادی می باشد سعی بر این داشته تا با نو آوری در طراحی بتواند نظر افراد را نسبت به محصولات خودش جلب کند تا بفروش بالایی در این بازار برسد. طراحی این محصول بسیار خاص و ویژه می باشد، اینتکس در طراحی این محصول از طرح باغ استفاده کرده است که در آن از رنگ های شاد و جذاب استفاده کرده است. بر روی این محصول سرسره بادی قرار گرفته شده که این سرسره در بین دو حوضچه قرار گرفته شده است. برای استفاده بهتر از این سرسره یک عدد آبپاش قرار گرفته شده است که روی سرسره را سر و استفاده از آن را راحت میکند. بر روی بدنه این محصول طرح حفاظ و همچنین در قسمت پشت سرسره بادی یک عدد رنگین کمان نیز قرار گرفته شده است که زیبایی این محصول را دو چندان میکند. اینتکس در طراحی این محصول بسیار دقت و حوصله داشته است که نظر هر کودکی را نسبت به خودش به راحتی جلب میکند.


متریال و جنس بدنه استخر بادی اینتکس سرسره دار

همانطور که گفته شد این استخر مناسب برای کودکان می باشد و از همین رو اینتکس در تولید این محصول از بهترین متریال استفاده می کند. متریال استفاده شده در ساخت این استخر بادی از پی وی سی وینیل استفاده کرده است که ضد حساسیت و ضد بو می باشد، پی وی سی وینیل استفاده شده در ساخت این محصول مقاومت بالایی در برابر دمای آب و همچنین تابش نور خورشید از خودش نشان می دهد و تنها در صورت برخورد شی تیز و یا حرارت آتش از بین می رود البته شایان ذکر است که این پی وی سی کاملا قابلیت تعمیر دارد و در صورت بروز هر گونه آسیب به راحتی می توانید آن را تعمیر کنید.


ابعاد استخر بادی سرسره دار اینتکس مدل 57154

یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب استخر بادی ابعاد آن است، زیرا با توجه به ابعاد مورد استفاده می توانید استخر بادی مورد نظر خود را خریداری کنید. ابعاد کلی این استخر بادی برابر است با طول: 290 سانتی متر ، عرض: 180 سانتی متر ، ارتفاع: 104 سانتی متر که این ارتفاع تا بالاترین قسمت استخر بادی می باشد. اما ارتفاع آب خور این محصول برابر با 15 سانتی متر است که با توجه به ابعاد ذکر شده این استخر بادی ظرفیت آبی برابر با 450 لیتر دارد که ظرفیتی عالی برای استخر بادی می باشد. تحمل وزن سرسره این محصول برابر با 55 کیلوگرم است و تا کودک 6 سال و البته بستگی به وزن کودک دارد می تواند به راحتی از این استخر بادی استفاده کند. با توجه به ابعاد این محصول مناسب برای کودکان می باشد و استخر بادی هایی که ارتفاع آب خور آنها بالای 50 سانتی متر است، مناسب برای استفاده بزرگسالان می باشد.


باد کردن استخر بادی اینتکس سرسره دار کودک مدل 57154

برای باد کردن این استخر بادی باید از پمپ باد های مخصوص استخر بادی استفاده کنید، که این پمپ باد توسط برند اینتکس و بست وی تولید می شود با خرید پمپ باد این دو برند می توانید تمامی محصولات بادی را باد کرده و از آن استفاه کنید. پمپ باد در چندین مدل ساخته شده است، پمپ باد دستی، پدالی و برقی البته فندکی و شارژی هم هستند که در طراحی بسیار نزدیک به برقی دارند. پمپ پدالی و برقی دارای یک مزیت نسبت به دستی هستند آنهم خالی کردن و یا وکیوم کردن آن می باشد. گزینه مناسب برای باد کردن پمپ دستی بزرگ و یا برقی می باشد که سرعت باد کردن آنها بسیار بالاتر می باشد.


خرید استخر بادی سرسره دار اینتکس مدل 57154

برای خرید و یا قیمت استخر بادی سرسره دار اینتکس مدل 57154 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس در ایران می باشد، نمایندگی اینتکس مستر اینتکس مرکز تعمیرات محصولات بادی در ایران می باشد که تمامی محصولات بادی را با ضمانت تعمیر میکند. فروشگاه استخر بادی مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.


سولات متداول

  • برای مراقبت از این استخر بادی چه کارهایی توصیه می شود؟

از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و هنگام راه اندازی و استفاده در فضای باز از یک زیرانداز مطمئن برای قسمت کف آن استفاده نمایید.

  • در صورت آسیب دیدن بهترین روش تعمیر استخر بادی چیست؟

برای تعمیر و ترمیم استخر بادی با ضریب اطمینان بالا بهتر است این کار را به دست تعمیرکاران فروشگاه مستر اینتکس بسپارید. تعمیرکاران محصولات بادی محصول تعمیر شده شما را از قسمت ترمیم شده ضمانت می کنند.

طول
290 سانتی متر
عرض
180 سانتی متر
ارتفاع
104 سانتی متر
ظرفیت آب
450 لیتر
وزن
6 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
تحمل وزن سرسره بادی
55 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای سرسره بادی سرخود
دارای آبپاش بادی سرخود
دارای اسباب بازی بادی مجزا
شامل دو استخر به هم متصل شده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...