استخر بادی

استخر بادی سرسره دار اینتکس مدل 57144

از {{model.count}}

intex 57144 kiddie inflatable slide pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سرسره دار اینتکس، محصول جدید تفریحی آبی 2023 برای تفریحات آبی هوازی کودکان بالای 2 سال بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول در واقع شامل یک سرسره بادی، آبپاش متصل به بدنه، حلقه و توپ کوچک رنگی بوده که با محفظه آب کم عمق خود فضایی بسیار مهیج برای آبتنی کودکان ایجاد می کند.

استخر بادی سرسره دار اینتکس با طرح جدید تولید سال 2023، یکی از مهیج ترین مجموعه بازی بادشو عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای کودکان بالای 2 سال مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای یک سرسره بادی تعبیه شده در داخل بدنه، یک آبپاش بادی سرخود، حلقه و توپ برای سرگرمی بیشتر فرزندان شما بوده به همین دلیل به استخر بادی تفریحی چند منظوره نیز معروف می باشد. ابعاد استخر بادی آبپاش دار اینتکس برابر با (طول: 170 سانتی متر، عرض: 168 سانتی متر، ارتفاع: 122 سانتی متر) بوده اما عمق مفید آن جهت نگهداری آب به 25 سانتی متر می رسد در نتیجه ظرفیت آبی برابر با 165 لیتر خواهد داشت.

جنس بدنه استخر بادی سرسره دار کودک از PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که ضخامت قابل قبولی را فراهم کرده از همین رو در برابر فشار و دمای متفاوت آب و حتی نور آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت. گفتنی است که در صورت استفاده در فضای باز بهتر است از یک زیرانداز مطمئن برای آن استفاده نمایید. از ویژگی های دیگر این استخر کودک می توان به تحمل وزن 54 کیلوگرمی سرسره بادی، امکان اتصال شلنگ آب به آبپاش جهت اسپری کردن دائمی آب و وزن بسته بندی 4.9 کیلوگرمی آن اشاره کرد. برای خرید استخر بادی سرسره دار جدید اینتکس می توانید سفارش خود را به روش تلفنی و یا آنلاین از نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

طول
۱۷۰ سانتی متر
عرض
۱۶۸ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۲ سانتی متر
ظرفیت
۱۶۵ لیتر
وزن
۴.۹ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای آبپاش
دارای سرسره بادی
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...