استخر بادی

استخر بادی سرسره دار اینتکس مدل 56137

از {{model.count}}

intex 56137 baby slide inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سرسره دار جدید اینتکس یکی از مهیج ترین استخر بادی تفریحی برای کودکان بالای 2 سال بوده که توس نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این استخر در واقع مانند یک مجموعه بازی آبی تولید شده و دارای سرسره بادشو، دو محفظه آب بزرگ و کوچک، آبپاش و تعدادی توپ کوچک رنگی می باشد بنابراین بهترین گزینه برای تفریحات آبی تابستانی فرزندان شما خواهد بود.

استخر بادی سرسره دار اینتکس با طرح رنگین کمان، جدید ترین استخر بادی سرسره دار و آبپاش دار 2023 شرکت اینتکس بوده که برای تفریحات آبی کودکان بالای 2 سال مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول همانطور که اشاره کردیم دارای سرسره بادشو با دریچه هوای مجزا و تحمل وزن 81 کیلوگرمی بوده که دو محفظه آب کوچک و بزرگ این استخر را به هم متصل کرده است. یک آبپاش بادی نیز در قسمت فوقانی تعبیه شده که با اتصال شلنگ آب به استخر به صورت دائمی آب را اسپری خواهد کرد از همین رو موجب خنک شدن کودکان در برابر نور آفتاب خواهد شد. چند عدد توپ کوچک رنگی نیز برای تفریحات بیشتر فرزندان شما در کنار این مجموعه بازی بادی قرار داده شده است.

ابعاد استخر بادی دوقلو سرسره دار برابر با (طول: 295 سانتی متر، عرض: 191 سانتی متر، ارتفاع: 109 سانتی متر) بوده که ارتفاع ذکر شده برای آن تا بالاترین نقطه بدنه می باشد بنابراین با توجه به عمق مفید 25 سانتی متری آن قادر خواهد بود تا مجموعا 374 لیتر آب در خود جای دهد. جنس بدنه از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه ساخته شده که بدنه ای ضخیم و مقاوم در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب ایجاد کرده است. تنها کافیست قابل راه اندازی و باد کردن استخر، از یک زیرانداز مطمئن برای کف آن استفاده کنید تا از آسیب های احتمالی دور بماند. برای خرید استخر بادی سرسره دار کودک اینتکس مدل جدید کافیست به روش اینترنتی و یا تلفنی و حتی حضوری به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

طول
۲۹۵ سانتی متر
عرض
۱۹۱ سانتی متر
ارتفاع
۱۰۹ سانتی متر
ظرفیت
۳۷۴ لیتر
وزن
۹ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای برچسب تعمیرات
دارای سرسره و آبپاش

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...