استخر بادی

استخر بادی سایه بان دار کودک بست وی مدل 52189

از {{model.count}}

bestway 52189 baby inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سایه بان دار کودک بست وی در دو رنگبندی مختلف، از سبک ترین و ارزان ترین استخر بادی سایه بان دار بچگانه بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول به صورت یکدست طراحی شده و دارای کف بادشو برای ایجاد محلی نرم و راحت می باشد. از این محصول می توان برای کودکان زیر 3 سال استفاده نمود.

استخر بادی سایه بان دار کودک محصولی از شرکت بست وی برای تفریحات آبی کودکان بالای ۲ سال که در دو رنگبندی مختلف توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول طراحی و ساختار بدنه ماشبه یک عروسک حیوانی داشته و سایه بانی بادشو و متصل به بدنه اصلی دارد تا از تابش مستقیم نور آفتاب به فرزندان شما جلوگیری کند. کف بادشو و طراحی مشبک از مزیت های دیگر در طراحی بدنه این کالا محسوب شده بنابراین محلی نرم و راحت برای نشستن ایجاد خواهد کرد. استخر بادی کودک ارزان بست وی تولید شده از متریال پلاستیک PVC وینیل بوده که در برابر دمای متفاوت آب و نور آفتاب مقاوم خواهد بود.

این متریال که برای تولید انواع استخر بادی به کار برده می شود، وزنی سبک و برابر با 1.2 کیلوگرم داشته و انعطاف بالای آن موجب جمع شدن در ابعاد بسیار کوچکتر خواهد شد تا در نتیجه در مسافرت ها نیز به راحتی قابل استفاده باشد. استخر سایه بان دار بادی کودک ابعادی برابر با (قطر: 97 سانتی متر، ارتفاع: 66 سانتی متر) در حالت باد شده داشته و با عمق کم خود می تواند تا مقدار 26 لیتر آب را در خود جای دهد. این محصول با توجه به ابعاد و ظرفیت آب خود تنها برای تفریحات آبی تابستانی مناسب بوده و توسط کوچکترین پمپ باد محصولات بادی قابل راه اندازی خواهد بود. برای خرید استخر بادی سایه بان دار کودک کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را به روش آنلاین و یا تلفنی ثبت کنید.

قطر
۹۷ سانتی متر
ارتفاع
۶۶ سانتی متر
ظرفیت
۲۶ لیتر
وزن
۱.۲ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف بادشو
دارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای برچسب تعمیرات
دارای سایبان بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...