استخر بادی

استخر بادی سایه بان دار کودک اینتکس مدل 57424

از {{model.count}}

intex inflatable pool model 57424

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سایه بان دار کودک اینتکس مدل 57424 یکی دیگر از هزاران محصولات بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که از طراحی زیبا و جذابی برخوردار بوده و می تواند وسیله ای مناسب برای تفریح و بازی کودکان در فصول گرم سال به شمار رود. در ادامه به بررسی بیشتر این استخر بادی بچه گانه خواهیم پرداخت.

از سری استخر بادی سایه بان دار که توسط شرکت اینتکس تولید می شود اینتکس از تولیدکنندگان مطرح لوازم بادی می باشد با افزایش محبوبیت استخر بادی و لوازم بادی شرکت های تولیدکننده لوازم بادی شروع به تولید طرح های متنوع و جذاب برای تمامی سنین کرده اند که این استخر بادی نیز یکی از زیباترین و پرکاربردترین استخر بادی برای کودکان و نوزادان می باشد این استخر بادی دارای یک سایه بوده که از نفوذ و برخورد اشعه های خورشید به بدن شما جلوگیری می کند.

این استخر بادی دارای ابعادی برابر با 102 سانتی متر به قطر و ارتفاع سایه بانی برابر با 69 سانتی متر می باشد، ارتفاع ذکر شده برای سایه بان می باشد و عمق این استخر نهایتا 20 سانتی متر می باشد که مناسب برای کودکان و نوزادان می باشد. طراحی این استخر بادی تحت لیسانس شرکت والت دیزنی صورت گرفته است و برگرفته از انیمیشن جذاب پو می باشد که می تواند به راحتی نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب کند.در ساخت سایه بان این استخر بادی از رنگ های رنگین کمان استفاده شده است.

استخر بادی سایه بان دار اینتکس از پی وی سی وینیل ساخته شده است که کیفیت بسیار بالایی دارد پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول ضد حساسیت و ضد بو می باشد شایان ذکر است که این استخر بادی دارای کف باد شو می باشد که نرمی خاصی برای کودک شما به ارمغان می آورد. برای خرید استخر بادی می توانید از فروشگاه لوازم بادی اینتکس اقدام به عمل آورید فروشگاه مستر اینتکس اولین نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

استخر بادی سایه بان دار کودک اینتکس مدل 57424 یکی از پرفروش ترین استخر بادی کودک که توسط برند نام آشنای اینتکس تولید شده است، استخر بادی کودک اینتکس یک سری خصیصه های بخصوصی دارد که این مطلب خدمت شما ارائه میدهیم که این استخر بادی نسبت به بقیه استخرها متمامیز می شود. با توجه به افزایش فروش و محبوبیت استخر بادی در بین عموم مردم شرکت های تولیدکننده استخر بادی که بهترین آنها اینتکس و بست وی می باشند، طراحی های خاص و ویژه ای را روانه بازار کردند تا بتوانند سهم عظیمی از فروش بازار را از آن خود کنند. استخر بادی این روزها به عنوان یه وسیله بازی بسیار مهیج و ضروری برای کودکان یاد می شود که در فصل تابستان و هوای گرم می توانند از آن استفاه کنند. در مطلب قصد داریم تا استخر بادی سایه بان دار اینتکس مدل 57424 را به صورت کامل مورد نقد و بررسی قرار دهیم تا بتوانید یک خرید مطمئن را تجربه کنید.


طراحی و ساخت استخر بادی سایه بان دار 57424

طراحی و ساخت این استخر بادی بسیار خاص و ویژه است که به راحتی نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب میکند. این استخر بادی مناسب برای کودکان می باشد که با توجه به ابعاد آن مناسب برای این رده سنی می باشد. این استخر بادی دارای سایه بان می باشد که از نفوذ نور خورشید به کودک شما در هنگام استفاده آن جلوگیری میکند. طرح بدنه این استخر بادی برگرفته شده از شخصیت کارتونی پو می باشد که با توجه به این طراحی در بین کودکان دارای محبوبیت بسیار بالایی می باشد. گفتنی است که این کف این محصول به صورت بادی است که راحتی خاصی را برای کودک شما به ارمغان می آورد. اینتکس در استخر بادی کودکانه کف بادی قرار داده است که حس بهتری به کودک شما القا کند. در ساخت محصول از رنگ های شاد و جذابی استفاده شده است که نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب می کند و باعث شادی و طراوت کودک شما می شود.


استخر بادی سایه بان دار کودک


ابعاد استخر بادی کودک سایه بان دار 57424

ابعاد در استخر بادی بسیار امر مهم و حائز اهمیت با توجه به ابعاد مورد نظرتان می توانید استخر بادی مناسب خودتان را خریداری کنید. این استخر بادی کودک سایه بان دار دارای ابعاد برابر با 102 سانتی متر به قطر، 69 سانتی متر به ارتفاع و ظرفیت آبی برابر با 20 لیتر می باشد. گفتنی است که با توجه به ابعاد ذکر شده از این استخر بادی در حمام منازل، داخل اتاق، بالکن و حیاط استفاده کنید. توجه داشته باشید که در حیاط، بالکن و پشت بام این محصول عملکرد بهتری دارد زیرا دارای سایبان سرخود می باشد. ارتفاع ذکر شده این محصول تا بالای سایه بان می باشد ولی ارتفاع قسمت آبگیر محصول برابر با  25 سانتی متر می باشد.


متریال و جنس بدنه استخر بادی کودکانه اینتکس 57424

در ساخت این استخر بادی سایه بان دار اینتکس از بهترین متریال استفاده شده است زیرا این استخر مناسب برای کودکان می باشد و به همین دلیل اینتکس از بهترین مواد اولیه برای ساخت استخر بادی استفاده میکند. متریال به کار رفته در ساخت این محصول از پی وی سی وینیل ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. پی وی سی استفاده شده در ساخت این محصول ضد حساسیت و ضد بو است و هیچ گونه آسیبی به کودک شما نمی رساند. این پی وی سی مقاومت بالایی در برابر تابش نور خورشید از خودش نشان میدهد و این امکان را برای شما فراهم میکند به توانید از این محصول در فضای باز استفاده کنید.


باد کردن استخر بادی کودکانه سایه بان دار اینتکس مدل 57424

برای باد کردن و راه اندازی استخر بادی نیازمند پمپ باد هستید. پمپ باد های استخر بادی با پمپ باد های معمولی متفاوت هستند و حتما باید از پمپ باد های مخصوص استفاده شود. در دسته بندی پمپ بادی می توانید انواع پمپ باد های موجود را مشاهده و خریداری کنید. گفتنی است که بهترین پمپ باد مخصوص این استخر بادی کودکانه سایبان دار نوع دستی می باشد زیرا حجم باد کمی می خواد و به راحتی باد می شود. برای راه اندازی استخر بادی بهتر است که کف زمین را تمیز کرده تا شی تیز به آن برخورد نکند.


خرید و قیمت استخر بادی سایه بان دار کودک اینتکس مدل 57424

برای خرید استخر بادی سایه بان دار کودک اینتکس مدل 57424 می توانید از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند و همچنین سفارشات خود را به سراسر کشور ارسال میکند. شایان ذکر است که مستر اینتکس به تازگی مرکز تعمیرات محصولات بادی را در مجموعه خود راه اندازی کرده است که این امکان را به شما میدهد که در صورت بروز هر گونه آسیب بتوانید استخر بادی خود را تعمیر کرده و مجدد استفاده کنید.


پرسش های متداول

  • مناسب ترین پمپ باد برای راه اندازی استخر بادی سایه بان دار چیست؟

پمپ باد دستی و یا پدالی مناسب ترین پمپ باد برای راه اندازی این استخر بادی کودکان می باشد زیرا علاوه بر تولید هوای کافی از قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به پمپ باد برقی برخوردار می باشند.

  • این استخر بادی برای استفاده چه سنینی مناسب است؟

بهترین رده سنی برای استفاده از این استخر بادی قابل حمل سنین 1 الی 3 سال بوده از همین رو جهت تفریحات آبی این کودکان در فضای باز و بسته با ظرفیت 1 نفر مناسب خواهد بود.

  • تعمیر استخر بادی کودک به چه صورت انجام می شود؟

برای تعمیر استخر بادی آسیب دیده خود می توانید با تهیه بسته تعمیرات مخصوص محصولات بادی اقدام به ترمیم و استفاده مجدد از محوصل خود کنید، در غیر اینصورت سپردن محصول بادی آسیب دیده به تعمیرکاران فروشگاه مستر اینتکس می تواند روش بهتری برای شما باشد.

قطر
102 سانتی متر
ارتفاع
69 سانتی متر
ظرفیت آب
20 لیتر
وزن بسته بندی
1 کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
دارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...