استخر بادی

استخر بادی سایه بان دار بست وی مدل 52331

از {{model.count}}

bestway 52331 baby pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سایه بان دار بست وی مدل 52331 ، استخر بادی مخصوص کودکان، دارای سایه بان که کودک شما در برابر نور خورشید حفظ میکند، دارای کف باد شو و ساخته شده از پی وی سی برای خرید و قیمت استخر بادی سایه بان دار از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

استخر بادی سایه بان دار بست وی مدل 52331 از سری استخر های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ محصولات بادی می باشد که انواع آنها را با بالاترین کیفیت تولید کرده است، این استخر بادی دارای سایه بان می باشد که در زمان استفاده کودک شما در زیر سایه ی این استخر بادی قرار می گیرد و نور آفتاب آن را اذیت نمی کند. این استخر بادی دارای ابعادی برابر 94 سانتی متر به و ارتفاع سایه بانی برابر با 79 سانتی متر دارد که مناسب برای استفاده کودکان می باشد، کف این استخر بادی به صورت باد شو می باشد که نرمی خاصی را برای شما به ارمغان می آورد. با خرید استخر بادی سایه بان دار کودک می توانید یک وسیله ای بازی مهیج برای کودکتان مهیا کنید تا بتواند در داخل منزل، در حیاط و یا در داخل حمام از آن استفاده کند. 

در طراحی این محصول از رنگ های شاد و خاص استفاده شده است که به راحتی می تواند نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب کند و همچنین روی این محصول طرحی میوه ای دارد که برای کودکان بسیار خوشایند است. بدنه این محصول از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد، پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول ضد حساسیت و ضد بو می باشد. برای خرید استخر بادی سایه بان دار بست وی مدل 52331 می توانید از فروشگاه اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات اینتکس در ایران می باشد.

قطر
۹۴ سانتی متر
ارتفاع
۷۹ سانتی متر
ظرفیت
۲۶ لیتر
وزن
۱.۱ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف بادشو
دارد
سایر ویژگی ها
دارای سایبان
مقاوم در برابر آفتاب
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...