استخر بادی

استخر بادی سایه بان دار اینتکس مدل 57418

از {{model.count}}

intex 57418 sunshade inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سایه بان دار کودک اینتکس با طرح پنگوئن یکی از کوچک ترین و سبک ترین استخر بادی تولید شده برای سنین کودکان زیر 3 سال با قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ بادی بوده که از ویژگی هایی همچون سایبان سرخود و کف بادشو بهره مند می باشد. این استخر بادی کودک توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

استخر بادی سایه بان دار طرح پنگوئن یکی از کوچک ترین و مقرون به صرفه ترین استخر بادی تولید شده برای تفریحات آبی و توپی کودکان زیر 3 سال بوده که جهت استفاده در فضای باز و بسته توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. این استخر بادی کودک در واقع طراحی و ساختار بدنه گرد داشته و سایه بان آن به بدنه اصلی متصل می باشد از همین رو دو دریچه باد مجزا راه اندازی می شود. برای قسمت کف نیز از ساختار مواج و بادشو استفاده شد تا محلی نرم و راحت برای نشستن کودکان فراهم سازد. این قسمت نیز به وسیله دریچه باد جداگانه راه اندازی می شود.

ابعاد باد شده این محصول به (قطر: 102 سانتی متر ، ارتفاع: 83 سانتی متر) رسیده که ارتفاع ذکر شده تا بالاترین نقطه بدنه محسوب می شود از همین رو ارتفاع محفظه نگهدارنده آب حدودا 15 سانتی متر خواهد بود. با توجه به ابعاد ذکر شده مقدار ظرفیت آب آن به 45 لیتری رسیده که جهت تفریحات آبی مقداری مناسب محسوب می شود. استخر بادی طرح پنگوئن کودک ساخته شده از جنس بدنه پلاستیک PVC با روکش وینیل بوده که بدنه مقاوم در برابر آب ، نور آفتاب و دمای متفاوت آب ایجاد کرده است به همین دلیل می توانید با خیالی آسوده در فضای باز استفاده کنید.

دقت داشته باشید که به کار بردن یک زیرانداز مطمئن و جلوگیری از برخورد اشیای تیز به بدنه می تواند در افزایش طول عمر این استخر کودک موثر باشد. از ویژگی های مهم این متریال انعطاف پذیری بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر و قابلیت تعمیر خواهد بود. استخر بادی با کف بادشو اینتکس قابل استفاده به عنوان استخر توپ بادی نیز بوده که برای سفارش آن می بایست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی به سایت نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

قطر
102 سانتی متر
ارتفاع
83 سانتی متر
ظرفیت آب
45 لیتر
وزن
1.2 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
دارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای سایه بان بادی سرخود
دارای کف بادشو مواج
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
مناسب سنین زیر 3 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...