استخر بادی

استخر بادی سایه بان دار اینتکس کودک مدل 58435

از {{model.count}}

intex 58435 inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سایه بان دار کودک اینتکس با طرح یونیکورن از جدید ترین استخر بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس محسوب شده که برای کودکان زیر 4 سال استفاده می شود. این محصول سایه بان بادشو با قابلیت جدا شدن از بدنه اصلی را داشته از همین رو می توان با خیالی راحت از این استخر در فضای باز استفاده کرد. استخر سایه بان دار اینتکس به صورت تک رنگ و در یک طرح تولید شده است.

استخر بادی سایه بان دار کودک اینتکس با طرح یونیکورن یکی از جدید ترین و بزرگترین استخر بادی تفریحی و تابستانی کودکان بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای محفظه آب بزرگ اما با عمق کم بوده از همین رو تنها برای تفریحات آبی فرزندان شما کاربرد خواهد داشت. مهمترین ویژگی استخر بادی یونیکورن اینتکس، داشتن سایه بان بادشو بوده که به صورت مجزا باد شده و روی بدنه متصل می شود از همین رو در برابر تابش مستقیم نور آفتاب به کودکان مقاوم خواهد بود. استخر بادی کودک اینتکس نه تنها به عنوان استخر آب بلکه به عنوان استخر توپ بادی نیز قابل استفاده خواهد بود.

متریال ساخت استخر بادی اسب تک شاخ اینتکس از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که در برابر دما و فشار آب مقاوم می باشد. این متریال هنگام استفاده در برابر نور آفتاب آسیبی ندیده اما در صورت عدم استفاده بهتر است آب آن را تخلیه کرده و در محیطی دور از تابش مستقیم آفتاب قرار دهید. گفتنی است که جنس بدنه این محصول قابلیت تعمیر نیز داشته تا در صورت وارد شدن هر نوع آسیبی به راحتی ترمیم شود. ابعاد باد شده استخر بادی بزرگ کودک برابر با (طول: 254 سانتی متر، عرض: 132 سانتی متر، ارتفاع: 109 سانتی متر تا بالای سایه بان) بوده که قادر است تا مقدار 130 لیتر آب را در درون خود جای دهد. این محصول وزن بسته بندی 3.1 کیلوگرمی داشته و با توجه به حجم کم خود در حالت جمع شده در مسافرت ها نیز قابل حمل خواهد بود. برای خرید استخر بادی سایه بان دار کودک یونیکورن می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس سفارش خود را ثبت کنید.

استخر بادی سایه بان دار ایتکس کودک مدل 58435 از سری استخر بادی های تازه تولید شده توسط برند نام آشنای اینتکس می باشد، اینتکس یکی از تولیدکنندگان استخر بادی می باشد، البته اینتکس در زمینه تولید انواع محصولات بادی فعالیت میکند که محصولات متنوعی را توانسته تولید و روانه بازار کند، محصولات تولید شده توسط برند اینتکس عبارت اند از، استخر بادی، وان بادی، تخت بادی، تشک بادی، قایق بادی، تشک بادی روی آب و.... که تمامی این محصولات را می توانید در فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی مشاهده و یا خریداری کنید.

استخر بادی یکی از محصولات بسیار پرطرفدار در بین کودکان و نوجوانان می باشد، زیرا با خرید استخر بادی می توانند در فصل تابستان و هوای گرم مشغول به آب تنی و شنا شوند. این تفریح برای کودکان بسیار مهیج و شاد است و می توانند زمان زیادی را با این محصول بگذرانند. اینتکس و بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ محصولات بادی می باشد که با توجه به رقابت این دو برند، طراحی های جدید را در این زمینه شاهد هستیم، طراحی هایی که روز به روز رو به پیشرفت هستند. در این مطلب قصد داریم تا استخر سایه بان دار اینتکس مدل 58435 را مورد نقد و بررسی قرار دهیم تا با اطلاعات کافی و دقیق این محصول را خریداری کنید.


طراحی و ساخت استخر بادی سایه بان دار اینتکس مدل 58435

همانطور که گفته شد با افزایش محبوبیت استخر بادی در بین کودکان و نوجوانان، شرکت های تولیدکننده استخر بادی نظیر اینتکس و بست وی شروع به نو آوری در طراحی کرده اند که در این نو آوری، شاهد تولید استخر بادی سرسره دار، استخر بادی آبپاش دار، استخر بادی سایه بان دار و .... که این نمونه استخر بادی اینتکس مدل 58435 از سری سایه بان دار آن می باشد. وجود سایه بان در این استخر از نفوذ و تابش نور خورشید به کودک شما جلوگیری میکند و کودک شما به راحتی می تواند از این محصول در فضای باز در فصل تابستان استفاده کند. طراحی کلی این محصول برگرفته شده از اسب تک شاخ یا همان یونیکورن است که در بین کودکان الخصوص دختران دارای محبوبیت بسیار بالایی می باشد. رنگ های به کار رفته در ساخت این استخر بادی بسیار شاد و جذاب است که نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب میکند. شایان ذکر است که سایه بان این استخر بادی به گونه ای طراحی شده است که در صورت عدم نیاز به آن می توانید آن را از بدنه اصلی خود جدا کنید.


استخر بادی سایه بان دار ایتکس کودک مدل 58435

ابعاد استخر بادی کودک سایه بان دار اینتکس  مدل 58435

ابعاد کلی این محصول در صورت باد شده برابر است با طول: 254 سانتی متر، عرض: 132 سانتی متر، ارتفاع: 109 سانتی متر تا بالاترین نقطه استخر که همان سایه بان است اما عمق کلی این استخر بادی سایه بان دار برابر با 15 سانتی متر است که ظرفیت آب برابر با 130 لیتر دارد که ظرفیتی مناسب برای استفاده کودکان از این استخر می باشد، لازم بذکر است که استخر بادی سایه بان دار دخترانه داری وزنی معادل با 3.1 کیلوگرم است که به راحتی می توانید آن را جا به جا کنید. با توجه به ابعاد ذکر شده از این استخر بادی می توانید در حیاط منازل، بالکن و یا حمام نیز استفاده کنید. 


جنس بدنه استخر بادی سایه بان دار اینتکس مدل 58435

اینتکس در تولید محصولات بادی خود هموراه از بهترین متریال استفاده میکند که این متریال دارای طول عمر بسیار بالا و مقاومت چشم گیر هستند، در این استخر بادی از پی وی سی وینیل استفاده کرده است که همانطور که گفته شد، کیفیت ساخت بسیار بالا و همچنین طول عمر بالایی دارد و در صورت آسیب دیدن قابلیت تعمیر مجدد را به شما میدهد. پی وی سی وینیل دارای رویه نرم است و همچنین پی وی سی ضد حساسیت و ضد بو است، تنها آسیبی که این استخر میبیند در صورت برخورد شی تیز و یا حرارت آتش است در غیر این صورت آسیب پذیری این محصول بسیار کم است.


خرید استخر بادی سایه بان دار ایتکس کودک مدل 58435

برای خرید این استخر بادی که یکی از پر فروش ترین استخر بادی های موجود در بازار می باشد، می توانید از فروشگاه لوازم بادی مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. گفتنی است که این استخر بادی دارای آب پاش نیز می باشد که با اتصال شلنگ آب پاش به این استخر آبپاش های آن فعال می شود. فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران است که محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
254 سانتی متر
عرض
132 سانتی متر
ارتفاع
109 سانتی متر
ظرفیت آب
130 لیتر
وزن
3.1 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای سایه بان پرتابل
دارای آبپاش

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...