استخر بادی سایز بزرگ می تواند درخواست بسیاری از خربداران استخر های بادی باشد. در بسیاری از موارد مشتریان عزیز قصد استفاده از استخر را در باغ و یا ویلا و حیاط خود دارند که در این صورت نیاز به یک استخر بزرگ خواهند داشت تا بتواند نیازهای آن ها را برطرف کند و تفریح لذت بخشی را برای کودکان خود و یا حتی خودشان به ارمغان بیاورند.


  • استخر بادی مستطیل ۳ متری اینتکس

استخر بادی مستطیل اینتکس یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند می باشد و دارای بدنه ای از جنس پی وی سی وینیل بوده و از مقاومت بالایی در برابر اشیا نوک تیز و ضربه برخوردار است. بخش کف این استخر بادی خانوادگی اینتکس نیز از یک لایه پی وی سی تشمیل شده است و به دلیل باد نشدن، تحمل وزنی نیز ندارد و محدودیتی در تعداد نفرات در هنگام استفاده نخواهد داشت. در بخش کف این کالا یک دریچه تخلیه آب تعبیه شده است تا پس از استفاده به راحتی آب استخر را تخلیه نمایید. همچنین وزن ۶ کیلوگرمی این کالا سبب این شده است تا بتوانید به سادگی استخر خود را جابجا نموده و در صورت نیاز در فضایی دیگر استفاده نمایید. ظرفیت ۱۰۰۰ لیتری استخر نیز در مدت زمان کوتاهی یک استخر ایده آل را برای شما فراهم خواهد نمود.

استخر بادی ۳ متری اینتکس

  • استخر بادی خانوادگی صندلی دار اینتکس

استخر بادی خانوادگی ۴ صندلی اینتکس نیز از محصولات محبوب این برند بوده و توانسته است توجه بسیاری را به خود جلب کند. این استخر بادی نیز همانند سایر استخرهای اینتکس دارای بدنه ای از جنس پی وی سی وینیل می باشد. در قسمت کف محصول نیز یک دریچه تخلیه آب تعبیه شده است تا عمل تخلیه آب را برای شما آسوده تر کند. از مهم ترین ویژگی های این کالا می توان به چهار عدد صندلی تعبیه شده در گوشه های این کالا اشاره نمود که در بالای استخر و موازی با صندلی ها تکیه گاه بادی نیز تعبیه شده است که یک تفریح لذت بخش را برای شما به ارمغان خواهد آورد. 

استخر بادی ۴ صندلی اینتکس

  • استخر بادی ۲ متری بست وی

شرکت بست وی یکی از تولیدگنندگان مطرح در زمینه محصولات بادی می باشد که دارای محصولات با کیفیت و متنوعی نیز می باشد. استخر بادی با طول ۲۰۱ سانتی متر، عرض ۱۵۰ سانتی متر و ارتفاع ۵۱ سانتی متر از محصولات پرطرفدار این شرکت محسوب می شود که به شما امکان استفاده در مکان هایی با فضای کم همچون بالکن و تراس را نیز خواهد داد. متریال استفاده شده در تولید بدنه این محصول از پی وی سی وینیل دولایه بوده و همچنین دارای دریچه تخلیه آب از کف استخر نیز می باشد. ظرفیت آب این استخر ۴۵۰ لیتر بوده و در مدت زمان کوتاهی پر خواهد شد و به طبع تخلیه آن نیز در سریعترین زمان ممکن انجام خواهد پذیرفت. از دیگر ویژگی های این کالا می توان به وزن ۳ کیلوگرمی آن اشاره نمود که این کالا را به یک استخر بادی پرتابل تبدیل نموده است و شما می توانید در صورت نیاز پس از خالی کردن آب استخر، محصول را جابجا نموده و در محلی دیگر از آن استفاده نمایید.


استخر بادی ۲ متری اینتکس


  • استخر بادی گرد اینتکس

استخر بادی گرد اینتکس با قطر ۲۲۹ سانتی متر یکی از بزرگترین استخرهای بادی این شرکت می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی وینیل دولایه با بدنه شفاف به همراه دیواره های داخلی بوده و این طراحی جلوه خاصی را به محصول بخشیده است. این محصول نیز همانند اکثر استخرهای بادی اینتکس دارای دریچه تخلیه از کف بوده و می توانید پس از استفاده آب استخر را به راحتی تخلیه کنید. ارتفاع ۵۶ سانتی متری محصول نیز به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید از این استخر به عنوان استخر خانوادگی استفاده کنید و محدودیت سنی نداشته باشد.


استخر بادی گرد بزرگ اینتکس


  • جمع بندی

استخر بادی محصولی کاربردی برای استفاده در فضاهای مختلف همچون باغ، ویلا، حیاط و یا پشت بام می باشد که به سبب پرتابل بودن طرفداران بسیاری دارد. بدنه های مقاوم در برابر آفتاب مستقیم و اشکال و طراحی های متنوع از ویژگی های این دسته از کالاها محسوب می شوند. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا سایر محصولات می توانید با مشاورین فروش محصولات بادی مستر اینتکس تماس برقرار نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.