استخر بادی

استخر بادی سایبان دار کودک اینتکس مدل 57114

از {{model.count}}

Intex Mushroom Baby Pool 57114

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سایبان دار کودک اینتکس با طرح قارچ یک استخر بسیار زیبا و منحصر به فرد برای تفریحات کودکان و خردسالان بوده که دارای کف بادشو می باشد. این استخر بادی از ابعادی مناسب برخوردار بوده و باعث می شود تا بتوان از آن علاوه بر فضای باز، درون حمام نیز استفاده نمود. در ادامه می توانید جزئیات بیشتری از این استخر بادی را مشاهده بفرمایید.

از جدیدترین استخر بادی سایه بان دار اینتکس می‌‌باشد که طراحی خاص و زیبایی دارد، سری استخر بادی سایه بان دار اینتکس مناسب برای کودکان می باشد همانطور که گفته شد این محصول توسط شرکت اینتکس تولید شده است شرکت های تولید کننده محصولات بادی انواع استخر بادی با طرح های گوناگونی را تولید کرده اند تا بتوانند نظر همگان را نسبت به خودشان جلب کنند که در این امر توانسته موفق عمل کند استخر سایه بان دار قارچی دارای ابعادی برابر با ۱۰۲ سانتی متر‌ به قطر و ارتفاعی برابر با ۸۹ سانتی متر بوده که ارتفاع ذکر شده این استخر بادی تا سایه بان این محصول می باشد و‌ عمق واقعی این استخر حدود ۲۰ الی ۲۵ سانتی متر می باشد.

با توجه به ابعاد گفته شده ظرفیت آب این استخر بادی برابر با ۴۵ لیتر می‌‌‌باشد این محصول از پی وی سی طرح وینیل ساخته شده است که کیفیت بی نظیری‌دارد در ساخت این محصول از بهترین مواد اولیه به کار رفته که کاملا ضد بو و ضد حساسیت می باشد. پی وی سی مقاومت بالایی از خودش در برابر فشار اب و دمای اب نشان میدهد. طراحی این محصول برگرفته شده از قارچ می باشد که از رنگ های شاد و جذاب استفاده شده است که به راحتی می تواند نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب کند.

سایه بان موجود در این محصول کودک شما را در برابر نور خورشید ایمن نگه میدارد شایان ذکر است این محصول دارای کف باد شو بوده که راحتی خاصی را برای کودک شما به ارمغان می آورد. برای خرید این استخر بادی می توانید از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

قطر
102 سانتی متر
ارتفاع
89 سانتی متر
ظرفیت آب
45 لیتر
وزن بسته بندی
1 کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
دارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
دارای سایبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...