استخر بادی

استخر بادی سایبان دار بست وی مدل 52270

از {{model.count}}

bestway 52270 kiddie inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سایبان دار بست وی مدل 52270 یک استخر بادی بچه گانه می باشد و از سری استخر بادی ارزان های شرکت Bestway به شمار رفته که در نمایندگی اینتکس مستر اینتکس با قیمتی مناسب عرضه می گردد. این استخر به صورت سایه بان دار طراحی گردیده است و جنس بدنه آن نیز از وینیل می باشد. در ادامه جزئیات دقیقی از این محصول را مشاهده خواهید کرد.

استخر بادی سایبان دار بست وی مدل 52270 یکی از سری محصولات بادی تولید شده توسط کمپانی Bestway می باشد که برای اولین بار در سال 2019 تولید و روانه بازار شد. این محصول به دلیل فروش فوق العاده ای که داشت، این شرکت را مجاب به تولید دوباره آن در سال 2020 نمود. استخر بادی کودک به دلیل طراحی بسیار زیبا و کیفیت بسیار خوب، توانست تا رضایت تمامی خریداران را جلب کرده و به یکی از محبوب ترین استخر نوزاد های این شرکت تبدیل شود.

همانطور که از نام محصول پیداست، این استخر دارای یک عدد سایه بان می باشد که ساختار آن به صورت بادی بوده و به شکل متصل به بدنه است. این قابلیت می تواند از آفتاب سوختگی کودکان در حین تفریحات آبی جلوگیری نماید. رنگ بدنه استخر بچه گانه بست وی در قسمت دیواره به رنگ آبی بوده، قسمت کف آن به رنگ کرمی و سایه بان آن تکیبی از رنگ های قرمز و کرمی می باشد. جنس بدنه آن همانند دیگر محصولات بادی بست وی از وینیل تولید شده است که مزیت های آن می توان به دوام بالا در مقابل تابش مستقیم خورشید اشاره نمود.

از این محصول می توان درون حیاط، پشت بام، تراس و هیمنطور حمام نیز استفاده نمود. این وسیله می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای تفریحات آبی کودکان در فصول گرم سال به شمار رود. البته لازم به ذکر است که این استخر بادی ارزان، در فصل های سرد سال نیز قابل استفاده بوده و می توان از آن به عنوان استخر توپ نیز درون منزل استفاده نمود. شما می توانید برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما در فروشگاه اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

عرض
۹۱ سانتی متر
ارتفاع
۸۹ سانتی متر
ظرفیت
۲۰ لیتر
وزن
۱.۲ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای برچسب تعمیرات
دارای سایبان بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...