استخر بادی

استخر بادی خانوادگی ویلانگ مدل 100154

از {{model.count}}

weilong 100154 family inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی خانوادگی ویلانگ با طول 2.5 متر یکی از پر فروش ترین استخر بادی با طراحی مستطیلی به همراه قیمت مناسب در نمایندگی اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی و ریلکس کردن در آب عرضه شده است. طراحی و ساختار بدنه اصلی به گونه ای بوده که قابل استفاده به عنوان استخر توپ بادی خواهد بود. از ویژگی های دیگر این استخر بادی ارزان می توان به دریچه تخلیه آب در قسمت کف اشاره کرد.

استخر بادی ویلانگ از سری استخر بادی خانگی با طراحی بدنه مستطیلی بوده که در میان عمیق ترین مدل های تولید شده قرار می گیرد. این محصول تولید شده توسط برند ویلانگ چین بوده و نسبت به کیفیت ساخت خود همیشه از قیمت مناسب تری برخوردار بوده است. استخری که مشابه مدل های اینتکس و بست وی تولید شده و بدنه ای دو رنگ با کف ساده دارد. در قسمت کف یک دریچه تخلیه آب تعبیه شده تا امکان تعویض و تخلیه راحت تر آب را داشته باشید. بدنه اصلی توسط سه دریچه باد مجزا راه اندازی می شود از همین رو ساختار سه رینگی دارد. با توجه به فضای داخلی بسیار مناسب خود امکان استفاده برای سنین بزرگسالان جهت ریلکس کردن آب و همچنین استفاده به عنوان استخر توپ بادی خواهد بود.

جنس بدنه ساخته شده این استخر بادی عمیق از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که در کنار توان بالای خود در برابر نور آفتاب، دما و فشار آب، از انعطاف بالایی نیز برخوردار است تا به راحتی در حجم و ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن باشد. متریالی که در تولید انواع استخر بادی به کار برده شده و از طرفی دارای قابلیت تعمیر نیز خواهد بود. این محصول هیچ نوع پمپ باد همراه خود نداشته اما می توانید از فروشگاه مستر اینتکس پمپ باد متناسب با آن را تهیه کرده و برای راه اندازی تمامی محصولات بادی خود استفاده نمایید. برای خرید استخر بادی خانوادگی ویلانگ کافیست به سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
254 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
56 سانتی متر
ظرفیت آب
650 لیتر
وزن
5.5 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دیواره دو جداره
مناسب برای ریلکس کردن
قابل استفاده به عنوان استخر توپ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...